Viser søkeresultater 21 til 30 av 36
Tråd: Min første 7-keto
Threaded View
-
17-08-10, 12:08 #1
Min første 7-keto
Jeg fikk jo en boks med 25mg tabletter for litt siden. Den har stått å kikka på meg fra en hylle rett over Pc-skjermen.
Har lest noe om dette og menn kan trenge 50mg/dag.
Jeg er meget usikker på om jeg trenger dette tilskuddet, og har ingen målinger å støtte meg til. Ikke andre enn undersøkleser Aker gjorde i 04 føre jeg gikk over til Tyroide hormoner. Så de er foreldet.
Det skal vel bla hjelpe til med omdanningen fra T4 til T3. Mine fT3 målinger er alle over referansenivået. Gjerne opp mot 10.
Jeg er intressert i om det har effekt på det andrenale.
Mandag 16.08.10
Det var jo så fint vær så jeg padlet en lang tur på ettermiddagen. Det har gjerne den virkning at jeg blir rolig til kvelden.
Jeg tok 25mg til middag.
Og den virker !
Etter noen timer ble jeg urolig. Hjertet slo kraftigere og jeg merket noe uro i brystet ved leggetid.
17.08.10
Merker denne uroen enda. Kan det være at jeg skal sette ned Tyroid-dosen ?
Jeg har jo ikke målt på lenge, men på Tyroid har jeg aldri hatt høyere fT4 enn 18.
(På Levaxin forsøkte jeg å øke dosen til fT4 var over 30 uten at det førte til at jeg fikk det bedre.)
Jeg vet ikke hva jeg kommer til å gjøre, men tar dagens 7-keto som planlagt - til middag.• Hansen - tidligere n'Finn og Finn Lang (på Facebook) forlot forumet i 2010 på grunn av et kontrovers om jod.
Lignende tråder
-
7-keto DHEA
Av Anisa i forumet Kosttilskudd og naturlegemidlerSvar: 1Siste melding: 20-06-10, 20:31 -
Øke første dag?
Av mio i forumet Lavt stoffskifteSvar: 4Siste melding: 10-01-08, 17:57 -
Snart første kontroll
Av mio i forumet Lavt stoffskifteSvar: 2Siste melding: 20-11-07, 16:02 -
Første møte med enokrinologen...
Av Line i forumet Hos legenSvar: 7Siste melding: 03-11-06, 19:27

Svar med sitat
Bokmerker