Viser søkeresultater 21 til 30 av 165
Tråd: Litt om meg og mitt....
-
13-07-05, 12:01 #21
Takk, takk Kris. Jeg har ikke orka å sett på prøveresultatene mine enda, men skal se hva jeg orker idag, husker ikke om det var lavt eller høyt.. Sitter nemlig på jobb med bihulebetennelsen min + sprekt trommehinne..
Har det ihvertfall bedre idag, selv om det gjør vondt
Tusen takk for tilbudet Yvette, så utrolig snilt av deg !!!! *klem*
Jeg har fått time den 29. august, så jeg skal nok forhåpentligvis klare meg frem til det, bare jeg slipper flere betennelser
Legen trodde neste jeg spøkte når jeg ringte idag og sa jeg hadde sprekt trommehinna inatt (den gjør alltid det når jeg får ørebetennelse...) og at jeg hadde fått bihulebetennelse... Nå skal jeg snart avgårde til apoteket og hente antibiotika og så skal jeg stæsje håret mitt litt, så blir alt så mye bedre
-
13-07-05, 14:08 #22
Det går igjen på forumene at bihulebetennelsene og infeksjonene forsvant når folk fikk begynne med levaxin etc. og opp i riktig dose.
Jeg ble også mye bedre.
nora
-
02-08-05, 10:54 #23
Ferietid :-)
Nå som de fleste avslutter ferien sin i disse dager, starter jeg min. Kommer nok ikke til å være innom før i slutten av august.
Starter i jobb på fulltid igjen... og skal til Balder den 29. så dere hører nok ihvertfall fra meg igjen på de tider
Vi "snakkes" !
-
30-08-05, 12:04 #24
Var på Balder klinikken igår ! + litt annet..
Var hos en veldig hyggelig lege i to timer. Når hun spurte hva hun kunne hjelpe meg med startet jeg det hele med å si at jeg VIL ha Armour, det er derfor jeg er her.... uten at hun ble negativ av den grunn. Hun svarte meg med at jeg ikke kunne få det denne gangen og kanskje ikke neste gang heller, men så... jeg ble jo egentlig veldig glad da, for nå vil jeg gjerne prøve og se om jeg blir noe bedre!
Hun ville også at jeg skulle begynne med Omega 3 og noe som het V2000 tror jeg det var, så jeg har tenkt meg en liten tur til sverige ikveld el imorra for å kjøpe meg ett lite lager.
Begynner forøvrig å bli i litt dårlig form igjen, vil bare sove! Og jeg som har hatt ferie i 3,5 uke....
Idag har jeg tatt en hel haug av prøver, allergi, hormoner, cøliaki osv.. så får vi se hva de sier, tror ikke jeg får noen aha opplevelser, men man kan jo aldrig vite.
Jeg skal forøvrig tilbake til denne hyggelige damen den 19/9, så får jeg se hva som skjer da
Kanskje det er håp for meg også.... *ler litt*
I ferien min har jeg forøvrig begynt på vann aerobiq, noe som var veldig gøy, men slitsomt! Skal trene kl. 20.15 en kveld i uka, så rekker jeg å sove litt før jeg skal avgårde
Nå håper jeg bare ryggen min tåler det.
-
30-08-05, 12:38 #25
He leya
Så fint at du hadde en positiv opplevelse med ditt besøk på balder.
Jeg bruker også omega 3 (det har jeg stor tro på) - og VM2000. Dvs jeg er tom for VM2000 nu - må vel bestille fra Oslo igjen snart.
Lykke til videre!
-
30-08-05, 13:00 #26
Hva er VM2000 og hva skal det være godt for?? Jeg kjøper alt for tiden!
• Balder-legen hevder at det er ikke hypothyreose med en TSH på 4,82 som øket til 7,56
• Hypothyreose uten antistoff.
• Levaxin fra oktober 2004. Westhroid fra august 2006. 4 grain ny Armour fra Februar 2010. Levaxin og Liothyronin fra februar 2011. Thyroid-S fra august 2011.
• Stoffskifteprøver etter 4 mndr på Thyroid-S
-
30-08-05, 13:47 #27
Ja kan ikke si annet enn at jeg foreløpig var veldig fornøyd. Fikk øst ut av meg mye av problemene mine, både små og store og legen lyttet velvillig.
VM2000 skulle være bra for "hete damer" tror jeg legen kalte det. Er utrolig plaget av hetetokter og svetter bare jeg leer på lillefingeren... Tror det også skulle hjelpe mot tretthet, men kanskje ella kan hjelpe meg her, i og med at hun bruker det
Husker ikke engang hvorfor hun ville at jeg skulle bruke omega 3.....
-
31-08-05, 07:29 #28
Hei
VM2000 - er et kosttilskudd (inneholder bl.a masse vitaminer)...rik på antioksidanter. Har problemer med at kroppen ikke tar opp nok næring fra maten. Jeg har brukt VM2000 fra jeg startet på balder - og får hver gang beskjed om å fortsette med det:-)
Omega 3 er godt for hjerte, ledd og hud. Jeg har litt for mye fettstoffer i blodet - og sliter med leddsmerter og betennelser i kroppen. Omega 3 skal være gunstig for bl.a dette. Tar derfor store doser omega 3 hver dag. Har lest en del om mennesker som har hatt veldig gunstig effekt av omega 3 - bl.a slitasjegiktpasienter.
-
31-08-05, 12:39 #29
Heisann ella
Det kan høres ut som Omega 3 virkelig er noe for meg ! Så fort jeg har kommet meg litt skal jeg få kjøpt begge disse vitaminene. Det blir spennende å se om jeg merker noen forskjell :-)
-
31-08-05, 13:43 #30
Hvor får man tak i VM2000?? Har skummet alle helsekostbutikker i årevis, men aldri kommet over dette produktet. Er det et legemiddel med respet??
• Balder-legen hevder at det er ikke hypothyreose med en TSH på 4,82 som øket til 7,56
• Hypothyreose uten antistoff.
• Levaxin fra oktober 2004. Westhroid fra august 2006. 4 grain ny Armour fra Februar 2010. Levaxin og Liothyronin fra februar 2011. Thyroid-S fra august 2011.
• Stoffskifteprøver etter 4 mndr på Thyroid-S
Lignende tråder
-
Litt om meg og mitt. Jeg har hatt lavt stoffskifte i mange år.
Av Bellissimo i forumet Lavt stoffskifteSvar: 1Siste melding: 10-10-09, 12:12 -
Håper noen kan hjelpe meg litt...veksler stoffskiftet mitt??
Av Marina73 i forumet Lavt stoffskifteSvar: 8Siste melding: 03-04-08, 19:55 -
lurer litt på stoffskiftet mitt
Av evius i forumet Lavt stoffskifteSvar: 4Siste melding: 01-05-07, 20:36 -
Litt om meg og mitt....
Av Leya i forumet PresentasjonerSvar: 24Siste melding: 25-04-07, 17:33 -
Ny i forumet. Litt om mitt sykdomsforløp...
Av Thyr i forumet PresentasjonerSvar: 6Siste melding: 04-05-06, 22:32
Svar med sitat
Bokmerker