Side 2 av 2 Først 12
Viser søkeresultater 11 til 14 av 14
    Medlem siden
    Feb 2009
    Sted
    Oslo
    Alder
    40
    Meldinger
    91

Standard Sv: Hei, jeg er ny her!

Sitat Opprinnelig skrevet av Berit1974 Vis post
    Må mange slutte i jobb pga lavt stoffskifte? Det er min største angst.

Dette er noe jeg tenker mye på i hvertfall... Som realfagsstudent på universitetet så er det ikke oppløftende å lese om alle de som må slutte eller jobbe mindre pga lavt stoffskifte. Jeg har ikke lyst å studere i 5 år for å ikke kunne klare meg i arbeidslivet. Så gøy er det ikke på universitetet...
    MEN jeg har jo klart meg veldig fint så lang! Fulltidsstudier og deltidsjobb i stort sett hele studieperioden og nå er jeg snart ferdig!

Håper det ordner seg for deg Berit1974 Lykke til!

Medlem siden
    Mar 2005
    Alder
    81
    Meldinger
    490

Håper det ordner seg for dere begge to driftige jenter. Det fortjener dere virkelig.
    Og alle andre også !
    Det slår veldig forskjellig ut dette. Søster'n min ser ut til å klare seg fint. Har vært på Levaxin i mange år nå og er i full jobb, bli og fornøyd.
    Og det er sikkert mange som henne.
    Det er ikke utført noen skikkelig undersøkelse på dette. På Aker sa de at 10-12% ikke ble bra på Levaxin, men det var vel med et intrykk.

Moder'n har mere plager og fungerer ikke godt - men legen vet jo best......

Tror mange som ikke har det bra likevel "gror fast" - innfinner seg med det de antar er sin skjebne litt for tidlig.
    Og klager ikke nok !
    • Hansen - tidligere n'Finn og Finn Lang (på Facebook) forlot forumet i 2010 på grunn av et kontrovers om jod.

Medlem siden
    Mar 2010
    Sted
    Oppland
    Meldinger
    841

Sitat Opprinnelig skrevet av n`Finn Vis post
    Og mange får ikke annen diagnose enn at de er litt slitne og "ta en dispril" og slapp av en kveld.....
    Hehe

Diagnosen og mirakelkuren som enhver fastlege, med respekt for seg selv, deler med sine pasienter....

Jeanette
    Fikk diagnosen hypotyreose i 2007, etter en fødsel.
    "Du skal være tro." Andrè Bjerke.

Medlem siden
    Apr 2006
    Sted
    Rogaland
    Alder
    54
    Meldinger
    2,689

Du må ikke miste håpet! Det er mange som blir bra på Levaxin og lever helt normalt på tross av sykdommen sin. Lykke til videre
    Hilsen Anne Ma
    Bekymring er som en gyngestol: Den gir deg noe å gjøre, men den får deg ingen steder.

Side 2 av 2 Først 12

Bokmerker

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •  

Logg inn

Logg inn