Viser søkeresultater 11 til 12 av 12
-
15-03-10, 19:24 #11
Sv: Var hos legen igjen i dag med de vonde øynene mine.
Imponerer tilogmed min glemske kjærste med teflonhjernen min! Han trodde ikke det var mulig å glemme flere saker enn det han gjør. Skal liksom være en mannegreie å være glemsk

Gleder meg til å komme i gang med medisinering og behandling. Om almenntilstanden min blir bedre så er det ingen ting som skal bli deiligere enn det! Litt mere energi, litt mere våken, litt mindre vondt i ledd og muskler...jaaa takk!!!
Ellers må jeg nevne at jeg gikk over til lavkarbo kosthold for 7 uker siden. Har faktisk fått litt mere energi etter dette, og er faktisk ganske uthvilt om morgenen etter 8 timers søvn. Må fortsatt ha minst 8 timer, men er ikke zombi sånn som jeg var før
-
15-03-10, 21:25 #12
Sv: Var hos legen igjen i dag med de vonde øynene mine.
Jo - gubben har nok peiling han

og klart at mat som passer bedre for lavt stoffkifte vil øke velværet.
En kan bare glemme å spise som før...• Hansen - tidligere n'Finn og Finn Lang (på Facebook) forlot forumet i 2010 på grunn av et kontrovers om jod.
Lignende tråder
-
Poser under øynene
Av cathrin i forumet Stoffskifte relaterte øye plager og øyesykdommeSvar: 21Siste melding: 11-04-12, 10:07 -
Høyt stoffskifte. Graves. Har veldig vondt i øynene mine.
Av Oslofia i forumet Graves sykdomSvar: 40Siste melding: 05-09-10, 10:44 -
Øynene
Av Vilde i forumet Stoffskifte relaterte øye plager og øyesykdommeSvar: 7Siste melding: 15-04-08, 20:08 -
legen i morra (tror jeg om jeg ikke husker feil igjen da...)
Av Lissa i forumet Hos legenSvar: 3Siste melding: 20-10-06, 13:41 -
øynene mine
Av madonna i forumet Stoffskifte relaterte øye plager og øyesykdommeSvar: 13Siste melding: 14-05-06, 22:19
Svar med sitat
Bokmerker