Viser søkeresultater 11 til 11 av 11
-
28-12-09, 00:32 #11
Sv: Friske kroppsbyggere spiser stoffskiftemedisiner
Helt enig, jeg har bestandig vært bortskjemt med å se bra ut, det er jeg ikke lenger,
uansett hva jeg har på meg så er det trangt eller så ser jeg ut som en michelinmann,
lettvinte joggeklær er aller best, kan se ålreit ut det goså, har kommet en del stilig i mocro fiber og micro fleece også,
Har alsdi behøvd å tenke på vekt,hud eller noe, nå er det ingenting som ser ut, pløser og bilringer,
men det blåser jeg i så lenge jeg er i gang med å få behandling og har en mulighet til å føle meg bedre fremover,
Her får dem ta meg som jeg er eller la være,
jeg har heldigvis en gubbe som har humor og litt for noen sensitive ting er ikke noe problem å fleipe litt med, det hjelper,
Vi pleier og tulle litt med at han er blitt mater (vi så en dokumentar på tv om dette)der mannfolkene forer på kjerringene sine for at dem skal bli feite.
Det er klart at vekten henger i sammen med at vi ikke orker å være så aktive vi vil, sammen med alt det andre gale som foregår,
men jeg ville aldri utsatt kroppem min for slike farlige ting som enkelte fanfatikere gjær.
Nei nå var finga slitne, skrivefeilene får dere med på kjkøpet!Fra høyt til lavt. For mye av det gode er vidunderlig, for lite av det da treffes vi her
Lignende tråder
-
Hva spiser dere i stedet for brød
Av cathrin i forumet Lavkarbo & LCHF (Low Carbs High Fat)Svar: 15Siste melding: 07-04-15, 01:33 -
Hvilke stoffskiftemedisiner bruker du?
Av ella i forumet MeningsmålingerSvar: 40Siste melding: 13-05-10, 17:07 -
Noen med diabetes her? hva spiser dere?
Av cathrin i forumet Helbred og kostholdSvar: 4Siste melding: 21-12-09, 23:44 -
Graviditet og stoffskiftemedisiner?
Av Anita75 i forumet Stoffskiftesykdommer og graviditetSvar: 2Siste melding: 27-04-09, 13:35 -
snegler som spiser kattemat
Av cathrin i forumet Forum: Kos, kaos og humorSvar: 5Siste melding: 14-12-06, 21:12

Svar med sitat
Bokmerker