Viser søkeresultater 11 til 20 av 105
Tråd: Hashimoto's, hypotyreose
Threaded View
-
20-02-09, 10:05 #2
Østrogen og thyroxin
Hei
Jeg har brukt østrogen ett års tid på grunn av overgangsaldersplager. Jeg valgte for noen uker siden å slutte. Er østrogentilskudd noe som påvirker mitt thyroxinbehov negativt? Noen som vet noe om dette? Jeg har slitt mye med angst siste året. Jeg gikk ned i dose med thyroxin (legen sa jeg måtte gå litt ned fordi verdien lå høyt)omtrent samtidig med at jeg sluttet med østogen. Så forsvant angsten! Jeg trodde først at det skyltes for mye thyroxin. Men i går leste jeg pakningsvedlegget på østrogen nøye. Der sto angst som en av bivirkningene! Så kanskje har jeg levd i et angsthelvete i over ett år på grunn av disse østrogentablettene! Og legen min har ikke sett sammenhengen. Jeg er jo et "psykisk" tilfelle fra før...
om meg:Hashimoto, operert ca 50 % av skjoldbruskkjertelen for femten år siden, bruker Levaxin, antidepressiva, astma, allergiSist endret av Vigdis; 20-02-09 kl 10:06 Begrunnelse: feil tegn
• Hashimoto's, hypotyreose, Armour 2009
• Å leve med binyrebarksvikt eller binyretretthet
• Ren T3 og LDN (lav dose Naltrexon) 2012, virket ikke for meg. Bruker thyroid
Lignende tråder
-
Hashimoto's encephalopathy
Av Stina i forumet Hashimoto's thyroiditt (anti-TPO)Svar: 21Siste melding: 07-05-13, 10:50 -
hashimoto encehalopati
Av lehman i forumet Hashimoto's thyroiditt (anti-TPO)Svar: 28Siste melding: 07-05-13, 10:50 -
Hashimoto og jod
Av Sharon i forumet Hashimoto's thyroiditt (anti-TPO)Svar: 8Siste melding: 27-08-11, 21:44 -
Hashimoto`s metafor (billede)
Av Anisa i forumet Thyroidea og kunst!Svar: 0Siste melding: 02-02-10, 12:44

Svar med sitat

Bokmerker