Viser søkeresultater 11 til 13 av 13
Tråd: Anti-TPO
-
15-10-08, 14:38 #11
Re: Anti-TPO
Apropos antistoff og "Prednisolon" :
Jeg har fåff mye høyere anti-TPO etter oppstart med kortison(>1000). Har dobla seg.
Jeg og trodde at de ville avta, men de er forhøya, fortsatt etter 7 mnd.
Spiser "Selen" og Omega -3 som før, og ingen endring av hverken kosthold eller livsstil.
Skulle gjerne hatt en teoti om hvorfor........Jeg er en 1952-modell som har vært medlem her siden-07. Diagnose Hashimoto's.
Medisinert NED kun pga SUBRIMERT TSH i 2007 og BLE ORDENTLIG SYK, syk som jeg aldri i livet tidligere har vært.
Høsten -09 spyttprøver viser "ADRENAL FATTIGUE". Går på binyrestøtte. Tåler IKKE å kutte det ut.
-
15-10-08, 15:29 #12
Nyttig å få slike tilbakemeldinger. Jeg har bare lest at det var forsøk igang med kortison og ikke sett noe konkluderende.
Hvor store doser går du på da gunnda ?• Hansen - tidligere n'Finn og Finn Lang (på Facebook) forlot forumet i 2010 på grunn av et kontrovers om jod.
-
02-11-08, 12:49 #13
gunnda, den cortion du tar er vel bare fysiologisk dose, og ikke på nær nok til å rote med immunsystemet. De som tar prednisolon for å senke antistoffer og infallasjon, tar mye mer.
Tipper at den dosen du tar, tvertimot styrker kroppen og at den endelig kan lage de antistoffer den prøvde å lage. Altså bare viser hva som egentlig ville foregått. Bare en teori. Og at antistoffene kanskje kan gå den igjen hvis du tar riktig dose cortison og stoffskiftehormoner og selen etc en stund .
Gjenstår å se, altså.
Svar med sitat

Bokmerker