Viser søkeresultater 11 til 14 av 14
-
15-05-08, 21:19 #11
tuse takk for svar hildemor

godt å høre litt fra noen som vet hva dette går ut på.
jeg har til tider så mye rare opplevelser med stikkinger og smerter/verk,spesielt i bryst regionen og lurer endel på om det har med stoffskiftet å gjøre,men har begynt å innse at det høyst sannsynlig er det(,så lenge alle prøver av div.er bra og legen sier det ikke er noe galt m hjertet og slik,har tatt en ekg hos legen,røntgen på sykehuset og endel blodprøver utenom stoffskiftet,og alt er helt normalt.)
skal nå prøve i noe dager fremover å fokusere litt mindre på kroppen,så kansje jeg får det litt bedre også,tror egentlig jeg tenker og kjenner etter litt vel mye for tiden også,og da kan jo symptomene bli enda værre.!??
også skal jeg ok snart en tur til legen igjen for å ta prøver for å se om skiftet har senket seg enda litt til
-
15-05-08, 22:03 #12Hildemor Gjest
Hei igjen

Det er dessverre nesten uungåelig og ikke skulle kjenne disse merkelige tingene som skjer ved høyt stoffskifte. Det er godt at du er undersøkt grundig, slik at du kan forsøke og slå deg til ro med at dette er ufarlig selv om det er svært ubehagelig.
Selv var jeg sikker på at noe var galt med hjertet mitt en periode - det levde jo helt sitt eget liv. Jeg hadde trykk som deg, svie i hele brystet, pulsen raste avgårde. Jeg hadde ekstremt mye smerter i armer og ben (verk). Det var rett og slett en ekstremt tøff tid for meg. Dessuten ble jeg ikke tatt på alvor en stund - det gjorde jo vondt værre. Derfor synes jeg det er godt og høre at du har blitt undersøkt.
Jeg vet at dette forsvinner - selv om det kan ta litt tid. Så fatt mot
Bedre dager kommer
-
02-06-08, 22:17 #13
blodprøve
hjelp!!!!!!!!
hva slags type prøve er den som det bare står K på?
hva er k?kalium? vitamin k eller??????? noen som vet???
-
03-06-08, 11:18 #14
K bruker å være kalium
Autoimmune sykdommer:
-Hypothyreose siden 1993 (tar nå 875 ug Levaxin i uka + 15 ug Lio daglig)
-Cøliaki siden ca 2001
-Vitiligo
Lignende tråder
-
HJELP! Etter 3 år med lavt stoffskifte er mitt stoffskifte nå for høyt!
Av Vilje i forumet Stoffskifte vekslende mellom høyt og lavtSvar: 3Siste melding: 24-03-12, 23:14 -
Grusom ventetid. Høyt anti-TPO, TRAS og høyt stoffskifte.
Av lisereka69 i forumet Stoffskifte vekslende mellom høyt og lavtSvar: 37Siste melding: 27-07-11, 12:16 -
Høyt stoffskifte, så lavt. Graviditet med høyt TRAS
Av Evamol i forumet Stoffskiftesykdommer og graviditetSvar: 8Siste melding: 11-04-08, 08:55 -
Høyt stoffskifte, så lavt. Graviditet med høyt TRAS
Av Evamol i forumet Stoffskifte vekslende mellom høyt og lavtSvar: 7Siste melding: 11-04-08, 08:55 -
Høy TSH = Høyt stoffskifte, evt lavt stoffskifte?
Av Stina i forumet Høyt stoffskifteSvar: 2Siste melding: 23-10-06, 22:46
Svar med sitat
Bokmerker