Side 2 av 2 Først 12
Viser søkeresultater 11 til 12 av 12
    Medlem siden
    Apr 2006
    Meldinger
    402

Standard

selv om du ikke kjenner overdoseringen, så er det slitsomt for hjertet å få for mye for kjapt.

det de andre har foreslått her inne er helt riktig, og jeg ville iallefall ha senket dosen til 50 og forsøkt det i en måned eller to for jeg økte til 75 eller 100.

husk at det tar ca 6 uker for at blidprovene skal kunne fange opp forskjellen, og ikke ta medisinen samme morgen som du skal ta blodprøve!

Medlem siden
    Mar 2005
    Alder
    81
    Meldinger
    490

Standard

Jeg syns det er rart at så mange begynner på nærmest full dose.
    For noen er 100µg/dag en full dose og det er sjelden kjertelen er så død når en begynner. Jeg syns det er lite fagmessig i å starte på fdenne dosen. Blodprøver kan ofte indikere startdose.

Det er sånn at noen ikke reagererfør stoffskiftet er veldig lavt og disse kan jo starte høyt, men neppe høyere enn 50µg/dag.
    Og noen får sterke symptomer og plager bare det mangler litt - disse må selvflgelig starte lavere.

Det er jo også sånn at en kropp som er sulteforet på stoffskiftehormoner ikke tåler at man plutselig pælmer innpå en full dose.

Noen (må si noen) tåler ikke Levaxin. Flere jeg har snakket med sier at de ikke merker at de begynner og får en reaksjon etter en tid. KAnskje er det slik at disse burde få tilbud om Armour.
    Jeg er ganske sikker på at jeg hadde sluppet bedre fra det på den måten.
    • Hansen - tidligere n'Finn og Finn Lang (på Facebook) forlot forumet i 2010 på grunn av et kontrovers om jod.

Side 2 av 2 Først 12

Bokmerker

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •  

Logg inn

Logg inn