Viser søkeresultater 11 til 20 av 38
Tråd: Trenger råd/hjelp.....
-
16-12-07, 16:33 #11
Det var litt av en hvilepuls da - - - jeg trur jeg hadde eksplodert.
Min har vært oppe i over 65, men da var det like før jeg tok av.
Puls er veldig forskjellig og må vurderes opp mot mange personlige egenskaper.• Hansen - tidligere n'Finn og Finn Lang (på Facebook) forlot forumet i 2010 på grunn av et kontrovers om jod.
-
16-12-07, 17:12 #12
ja du har rett i det Finn at det var mye, men sånn gikk jeg rundt ganske lenge fatisk.
skjønte ikke helt selv hva som skjedde, det var med den hvilepulsen jeg ble lagt inn på akuttmotaket,og det var da stoffskiftet ble oppdaget.
jeg begynnte med betablokkere..
men jeg har hatt noen tilbakefall med høy puls i den senere tid, og da har den vært oppe i 120 noenganger.Gjennomsnitts hvilepuls for menn er 60-80 hjerteslag per minutt, mens den for kvinner ligger mellom 70-90 slag.Hyper postpartum thyreoditt desember 2006. Begynnte med propyltiuracil, ble da hypo.
Bruker ingen medisiner og har vart frisk siden jan 2007.
-
16-12-07, 17:17 #13
Jenter har litt høyere hvilepuls, men de som trener kondisjon har omtrent samme som gutter.
Jeg pleise jo å sammenlikne litt før og etter Armour - det glemte jeg (tenk at!)
Levaxin påvirket hverken morgentemperatur eller hvilepulsen min.
Armour påvirker begge.
Dette er jo lett å påvise - lett å måle for en tallfreak.
Hvorfor gjøres det ikke ?• Hansen - tidligere n'Finn og Finn Lang (på Facebook) forlot forumet i 2010 på grunn av et kontrovers om jod.
-
16-12-07, 17:23 #14
hos meg er det foreløpig motsatt.
lewaxin gav meg høy puls , svettetokter, og HODEPINE.
med armour kjenner jeg ingenting, bortsett fra bedre form
Hyper postpartum thyreoditt desember 2006. Begynnte med propyltiuracil, ble da hypo.
Bruker ingen medisiner og har vart frisk siden jan 2007.
-
16-12-07, 19:35 #15
Er ikke helt lett dette - ingen er like og det beviser vel nok en gang at vi må være forsiktige med å tro nettopp det.
• Hansen - tidligere n'Finn og Finn Lang (på Facebook) forlot forumet i 2010 på grunn av et kontrovers om jod.
-
16-12-07, 20:17 #16
Kan det tenkes at jeg også burde prøve armour...???
Hvis ikke så har jeg selv begynt å tenke me.
-
16-12-07, 20:34 #17
Hormonforholdne må nok være tilstede enten du skal bruke Levaxin eller Armour.
Hvis noen måneder uten tilskudd av stoffskiftehormoner gjør at man ser at du får for lite, så kanskje........• Hansen - tidligere n'Finn og Finn Lang (på Facebook) forlot forumet i 2010 på grunn av et kontrovers om jod.
-
16-12-07, 21:50 #18
Et annet spørsmål, kan det å øke eller gå ned på dosen kjennes i kjertelen?
Har hatt en del vondt foran på halsen både ved økning og nå ved nedtrapping.
-
16-12-07, 22:12 #19
Trenger råd /hjelp.
Ut fra egen erfaring: ubetinga- JA..... Siste gangen har det heller ikke sluppet taket igjen. Hatt den sviende og "trange" halsen 24 timer i døgnet i snart et år nå......
Jeg er en 1952-modell som har vært medlem her siden-07. Diagnose Hashimoto's.
Medisinert NED kun pga SUBRIMERT TSH i 2007 og BLE ORDENTLIG SYK, syk som jeg aldri i livet tidligere har vært.
Høsten -09 spyttprøver viser "ADRENAL FATTIGUE". Går på binyrestøtte. Tåler IKKE å kutte det ut.
-
17-12-07, 13:57 #20baremei Gjest
Jeg skulle likt å se blodprøveresultatene fra før du ble satt på Levaxin.
Svar med sitat
Bokmerker