Viser søkeresultater 11 til 13 av 13
-
05-11-07, 12:42 #11
Sådan... skal det lyde
Opprinnelig skrevet av Nocturne

Mens det hele endnu ikke er for fremskredent og skaderne på helbredet ikke så dybdegående, at også den indre styrke, initiativet og gåpåmod endnu er intakte - tager man sine beslutninger mens man endnu kan.
Er der først en mistanke om at det er stofskiftet det kan være galt med - tager man bare ingen chancer! Uanset hvad lægen siger. Det er jo heller ikke ham, der evt. skal leve med konsekvencerne af sin vurdering. Det er de sagesløse os, der skal det - i værste fald - på ubestemt tid.
Held og lykke på tirsdag
• Tak for at du læste mit indlæg.
• Vil du vide lidt om hvad jeg står for, er du velkommen til at læse min signatur her
-
05-11-07, 12:49 #12
Bruker
- Medlem siden
- Nov 2007
- Sted
- København, Danmark
- Meldinger
- 18
Det er jo lige sådan det er! Men det tager på krafterne når man hver dag skal forsvare sig og kæmpe for at få svar. Jeg glæder mig dog rigtig meget til på tirsdag, og skal nok fortælle herinde hvordan det er gået.
Opprinnelig skrevet av Anisa
For å endre signatur: Du må gå inn på "Kontrollpanel" i menyen øverst her, og derfra velger du "Rediger signatur" i venstremenyen. Samme sted kan du endre avatar: velg "Rediger avatar".
-
13-11-07, 19:49 #13
Bruker
- Medlem siden
- Nov 2007
- Sted
- København, Danmark
- Meldinger
- 18
Så har jeg endelig været til en privatlæge!
Han var utrolig dygtig, og lyttede til hvad jeg havde at sige. Han vil få taget nye prøver... Anti TPO, T4, T3, og TSH samt calcium. Hvis der ikke er noget at se på prøverne, og hvis jeg har lyst, sagde han at vi evt kunne prøve med en lav dosis hormoner (ved ikke hvilke) for at se hvis det bliver bedre. Endelig er jeg blevet taget seriøst af en der tror på hvad jeg siger! Er meget glad og lettet
For å endre signatur: Du må gå inn på "Kontrollpanel" i menyen øverst her, og derfra velger du "Rediger signatur" i venstremenyen. Samme sted kan du endre avatar: velg "Rediger avatar".
Svar med sitat
Bokmerker