Side 2 av 2 Først 12
Viser søkeresultater 11 til 13 av 13
    Medlem siden
    Oct 2006
    Sted
    Danmark
    Alder
    74
    Meldinger
    10,241

Standard

Sitat Opprinnelig skrevet av Nocturne
    Sitat Opprinnelig skrevet av Anisa
    Nocturne. Du er nødt til at blive enig med dig selv om du ønsker/orker at kæmpe mod din læge, eller om han skal skiftes ud med en, der forhåbentlig er bedre opdateret på området.
    Jeg er lige blevet enig med mig selv Har fundet en privatlæge som jeg skal til på tirsdag. Der er trods alt ikke nogen der kender min krop bedre end mig selv - og den er ude på ballade lige nu (sammen med min læge).
    Sådan... skal det lyde

Mens det hele endnu ikke er for fremskredent og skaderne på helbredet ikke så dybdegående, at også den indre styrke, initiativet og gåpåmod endnu er intakte - tager man sine beslutninger mens man endnu kan.

Er der først en mistanke om at det er stofskiftet det kan være galt med - tager man bare ingen chancer! Uanset hvad lægen siger. Det er jo heller ikke ham, der evt. skal leve med konsekvencerne af sin vurdering. Det er de sagesløse os, der skal det - i værste fald - på ubestemt tid.

Held og lykke på tirsdag
    • Tak for at du læste mit indlæg.
    • Vil du vide lidt om hvad jeg står for, er du velkommen til at læse min signatur her

Medlem siden
    Nov 2007
    Sted
    København, Danmark
    Meldinger
    18

Standard

Sitat Opprinnelig skrevet av Nocturne
    Nocturne. Du er nødt til at blive enig med dig selv om du ønsker/orker at kæmpe mod din læge, eller om han skal skiftes ud med en, der forhåbentlig er bedre opdateret på området.
    Jeg er lige blevet enig med mig selv Har fundet en privatlæge som jeg skal til på tirsdag. Der er trods alt ikke nogen der kender min krop bedre end mig selv - og den er ude på ballade lige nu (sammen med min læge).
    Sådan... skal det lyde

Mens det hele endnu ikke er for fremskredent og skaderne på helbredet ikke så dybdegående, at også den indre styrke, initiativet og gåpåmod endnu er intakte - tager man sine beslutninger mens man endnu kan.

Er der først en mistanke om at det er stofskiftet det kan være galt med - tager man bare ingen chancer! Uanset hvad lægen siger. Det er jo heller ikke ham, der evt. skal leve med konsekvencerne af sin vurdering. Det er de sagesløse os, der skal det - i værste fald - på ubestemt tid.

Held og lykke på tirsdag
    Det er jo lige sådan det er! Men det tager på krafterne når man hver dag skal forsvare sig og kæmpe for at få svar. Jeg glæder mig dog rigtig meget til på tirsdag, og skal nok fortælle herinde hvordan det er gået.
    For å endre signatur: Du må gå inn på "Kontrollpanel" i menyen øverst her, og derfra velger du "Rediger signatur" i venstremenyen. Samme sted kan du endre avatar: velg "Rediger avatar".

Medlem siden
    Nov 2007
    Sted
    København, Danmark
    Meldinger
    18

Standard

Så har jeg endelig været til en privatlæge!

Han var utrolig dygtig, og lyttede til hvad jeg havde at sige. Han vil få taget nye prøver... Anti TPO, T4, T3, og TSH samt calcium. Hvis der ikke er noget at se på prøverne, og hvis jeg har lyst, sagde han at vi evt kunne prøve med en lav dosis hormoner (ved ikke hvilke) for at se hvis det bliver bedre. Endelig er jeg blevet taget seriøst af en der tror på hvad jeg siger! Er meget glad og lettet
    For å endre signatur: Du må gå inn på "Kontrollpanel" i menyen øverst her, og derfra velger du "Rediger signatur" i venstremenyen. Samme sted kan du endre avatar: velg "Rediger avatar".

Side 2 av 2 Først 12

Bokmerker

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •  

Logg inn

Logg inn