Viser søkeresultater 11 til 14 av 14
Tråd: Endometriose
-
29-05-07, 20:45 #11
Uff og Uff,bare masse skrivefeil på forrige innlegg fra meg-få håpe dere holder ut dette rotet mitt
-
30-05-07, 09:45 #12
Har lest her inne at pcos og stoffskifteproblemer gjerne kan høre sammen.
Jeg har fått diagnosen snev av pcos og tror også at jeg har problemer med lavt stoffskifte pga. div. symptomer som passer utrolig godt.
Skal til Oftebro Helse på onsdag for å sjekke dette ut. Gleder meg til å finne ut om dette kan være årsaken til at vi sliter med å få barn.
-
30-05-07, 18:39 #13
Hei Bonzo.
Ja ,jeg har registrert at polycistiske eggstokker kan ha sammenheng med andre hormonelle forstyrrelser. jeg har ikke fått konstantert polycystisk ovarie syndrom, men polycystiske eggstokker. For å få syndrom diagnosen mener jeg at man må slå ut på testrestoron og noen andre blodprøver, og andre ting er kviser og økt hårvekst. skal til legen om noen uker og da regner jeg med at disse blodprøvene blir tatt og i tillegg har jeg begynt å slite med kviser også på de underligste plasser
...."fnis".
Blir spennende for deg på onsdag bonzo, og håper at du får masse god hjelp der. Hadde vært kjekt om du kunne gitt en tilbakemelding på dette med pcos og lavt stoffskifte når du har vært der.
en kveldsklem til deg
-
30-05-07, 22:19 #14
Jeg har hatt PCO, men hadde ikke alle symptomene du beskriver. Jeg fikk diagnosen ut fra ultralyd. Hos meg forsvant cystene etter noen år og har ikke kommet tilbake.
Lignende tråder
-
Stofskifteproblemer og endometriose?
Av gitteh i forumet Lavt stoffskifteSvar: 6Siste melding: 11-03-07, 18:35
Svar med sitat
Bokmerker