Side 2 av 2 Først 12
Viser søkeresultater 11 til 12 av 12
    Medlem siden
    Apr 2006
    Sted
    Vestfold
    Alder
    67
    Meldinger
    61

Standard

Stina, hallaisen

Fylles ikke blære hele tiden da, eller mer eller mindre hele tiden? Når man har slike problemer bør man ikke spise epler og pærer og så bør man spise rødbeter, men de MÃ… være råe. Veldig godt når man rasper dem.
    Har også til tider de samme problemene. Særlig om jeg blir stresset , da må jeg fort komme meg på toalettet. Det samme skjer når jeg legger på meg MEN når jeg går ned i vekt så slipper jeg å tisse om natten.

Klem

Medlem siden
    Apr 2006
    Sted
    Sørlandet
    Meldinger
    2,650

Standard

Kjære dere

Dette er altså merkelige greier, det må jeg si. Artig å se deres tilbakemeldinger.

Tranebærtablettene hjelper på meg, det er når jeg tror jeg er god og kutter ned på dosen igjen at problemene blusser opp igjen. Og det gjør vondt både før jeg tisser og mens jeg tisser. Før - det trykker som om jeg må tisse og bæsje på en gang. Mens - det svir slik at tårene spretter fram i øynene.

Og det rareste av det rare. Jeg var veldig dårlig i går, og da hadde vi ned til 0 grader av det jeg fikk med meg. I dag har vi i alle fall vært oppe i 6-7 grader og jeg har ikke vondt i det hele tatt (litt sviing når jeg tisser, men ingen trykking i magen). Men jeg tør jo selvsagt ikke å gå ut i blæsten pga muskelsmerter m.m., så jeg vet ikke hvordan det hadde kjentes ut i vinden.

I går var jeg fortvilet, så jeg heiv innpå 12 tranebærtabletter, det er dobbelt av hva de anbefaler, og hva jeg pleier å ta på det meste. (Håper det ikke er farlig, men sikkert ikke bare en gang). Nå er jeg tilbake på 6 om dagen, og der tror jeg jammen jeg må holde meg.

Sussi - hallaisen og klem til deg også. Håper du har det bra!
    Kjemperart det du sier om vekta. Hm... hva skal det bety, mon tro?
    "Du skal ikke tåle så inderlig vel, den urett som ikke rammer deg selv!"
    Immunopati: Hashimotos, Autoimmun gonadesvikt, ITP (to ganger), Astma IBS, Fibromyalgi.

Side 2 av 2 Først 12

Lignende tråder

1. Mulig hypo for meg?
    Av lasse50 i forumet Lavt stoffskifte hos menn
    Svar: 57
    Siste melding: 01-09-15, 09:04
  2. hypo og forsvaret
    Av mokki i forumet Medisinsk politikk, brukermedvirkning, pasientrettigheter, foreninger og skeptikere
    Svar: 2
    Siste melding: 10-08-08, 15:53
  3. Ny med Hypo-diagnose.
    Av benga i forumet Presentasjoner
    Svar: 4
    Siste melding: 07-04-07, 15:42
  4. nå er jeg på vei mot hypo
    Av rikke i forumet Høyt stoffskifte
    Svar: 2
    Siste melding: 01-02-07, 07:37
  5. Fra hyper til hypo..
    Av tollo i forumet Lavt stoffskifte