Viser søkeresultater 11 til 12 av 12
Tråd: fortvilet
-
18-12-06, 12:02 #11
Det er kanskje mulig at dosen er økt for mye på kort tid? Se dr. Egil Haugs artikkel i legetidsskriftet:
Opprinnelig skrevet av Hsn
http://www.tidsskriftet.no/pls/lts/PA_L ... _ID=520952
-
19-12-06, 16:38 #12
Hei på deg Hsn !
Det var slik jeg følte meg når jeg hadde økt dosen av Levaxin for mye.
Ble utrolig dårlig, satt oppe om natten med svettetokter og et hjerte som enten raste avsted, dunket hardt eller bare flimret. Jeg fungerte rett og slett ikke. Jeg fikk undersøkt og tatt alle de prøver som tenkes kan. Disse har vært fine (bortsett fra blodverdiene vedr.hypoen min),men jeg skal inn for å sjekke hjertet for jeg har smerter i dette området, samt fortsatt hjertebank, men i en langt mildere form. Legen og jeg fjernet levaxin helt for noen dager og jeg begynte doseringen fra bunnen av igjen. Startet på 50 mikrogram hver dag i noen uker, går nå på henholdsvis 50 og 75 mikrogram annenhver dag. Dette skal jeg gjøre i 5-6 uker. Nå tar jeg gjevnlige blodprøver før jeg har time hos legen min. Og vi har blitt enige om at dette skal vi bruke tid, god tid på. Ã… være overdosert er langt værre enn å ta for lite Levxin, syntes jeg. Og stiller spørsmål ved om overdosering er det samme som å gå fra hypo til hyper......
Lykke til ,og rådfør deg med legen din, min har faktisk begynt å virkelig lytte til meg. Julehilsen fra Tussa
Lignende tråder
-
Fortvilet etter endotime...
Av Lilje i forumet Hos legenSvar: 10Siste melding: 02-05-08, 18:56 -
Fortvilet....kan det være lavt stoffskifte?
Av Sofie i forumet Lavt stoffskifte i grenselandSvar: 11Siste melding: 02-01-08, 18:09 -
Ny på forumet her: Fortvilet! Oppdatert med prøveresultater.
Av tomat i forumet Lavt stoffskifte hos mennSvar: 63Siste melding: 10-02-07, 04:12
Svar med sitat
Bokmerker