Viser søkeresultater 11 til 17 av 17
Tråd: Bowen
-
01-09-06, 17:14 #11
Siri Ann
Høres spennende ut. Har også mye problemer med nakken og hodet, så jeg lurer på om jeg må teste ut dette ;)"Du skal ikke tåle så inderlig vel, den urett som ikke rammer deg selv!"
Immunopati: Hashimotos, Autoimmun gonadesvikt, ITP (to ganger), Astma IBS, Fibromyalgi.
-
01-09-06, 20:50 #12
Ja, jeg er egentlig en skeptiker til det motsatte er bevist (...tenkte med meg selv at jeg hadde råd til å gamble de 400 kronene det kostet om bare det så var en ørliten sjanse for å bli bedre). Nå skal mannen min til henne også for å se om hun kan gjøre noe med rygg og nakkeplagene hans. Klarer hun det blir vi kjempeglade, for dette var langt billigere enn ørten behandlinger hos kiropraktor og fysioterapaut + masse dyre medisiner en i tillegg helst har lyst til å slippe å ta.
Opprinnelig skrevet av Stina
En solskinnshistorie?
No one needs a smile as much as someone who has none left to give. So if you meet someone like that, leave him one of yours.
-
02-09-06, 22:30 #13
I dag har jeg fått behandling fra topp til tå
Har vært å besøkt Sussi, og det kan dere tro var koselig ;) Og for en service.
Prøvebehandlig av Bowen, deilig og sunn middag, og så luftetur i skauen. Kan man få det bedre?
Sitter her litt matt og trøtt. Tror jeg må legge meg tidlig i kveld. Er det behandlinga eller kjøringa? Tenk om jeg får sove...
Det blir virkelig spennende å se hvordan jeg reagerer og hvilken effekt dette kan ha på meg. Håper inderlig på det beste.
Uansett var det kjempegøy å hilse på Sussi, hun er skikkelig søt og snill kan jeg bare fortelle dere ;)"Du skal ikke tåle så inderlig vel, den urett som ikke rammer deg selv!"
Immunopati: Hashimotos, Autoimmun gonadesvikt, ITP (to ganger), Astma IBS, Fibromyalgi.
-
02-09-06, 22:58 #14
God natt Stina. Håper du får sove!
Opprinnelig skrevet av Stina
• Balder-legen hevder at det er ikke hypothyreose med en TSH på 4,82 som øket til 7,56
• Hypothyreose uten antistoff.
• Levaxin fra oktober 2004. Westhroid fra august 2006. 4 grain ny Armour fra Februar 2010. Levaxin og Liothyronin fra februar 2011. Thyroid-S fra august 2011.
• Stoffskifteprøver etter 4 mndr på Thyroid-S
-
03-09-06, 13:47 #15
Takk, Yvette, har sovet rimelig godt, men våknet og lå våken lenge - og så sovnet jeg igjen.
Får håpe du får sove godt i natt ;)"Du skal ikke tåle så inderlig vel, den urett som ikke rammer deg selv!"
-
03-09-06, 14:37 #16
Mener du at du har sovet bedre og at det skyldes den Bowen-behandlingen?? Jeg finner ikke at det finne slikt tilbud i mitt fylke.
• Balder-legen hevder at det er ikke hypothyreose med en TSH på 4,82 som øket til 7,56
• Hypothyreose uten antistoff.
• Levaxin fra oktober 2004. Westhroid fra august 2006. 4 grain ny Armour fra Februar 2010. Levaxin og Liothyronin fra februar 2011. Thyroid-S fra august 2011.
• Stoffskifteprøver etter 4 mndr på Thyroid-S
-
03-09-06, 20:17 #17
I går var natt etter 2. dags menstruasjon. Av og til sover jeg bedre de første nettene av menstruasjon, så enten skyldes det det
eller
behandlinga ;)
For tidlig å si... Kanskje litt begge deler?"Du skal ikke tåle så inderlig vel, den urett som ikke rammer deg selv!"
Svar med sitat
Bokmerker