Side 2 av 2 Først 12
Viser søkeresultater 11 til 12 av 12
    Medlem siden
    Apr 2005
    Sted
    Hordaland
    Alder
    66
    Meldinger
    802

Standard

Sitat Opprinnelig skrevet av anha
    Men jeg begynte på Levaxin 1.mars, har ikke blitt skikkelig regulert enda. Bruker 75µg. Jeg har nå de samme symptomene som jeg har hatt før på at jeg tar for lite medisin, jeg fryser og føler meg syk,særlig på kveldstid. Dette er symptomer jeg ikke ser i sammenheng med graviditeten.

Betyr det at jeg ikke kan forvente å øke dosen?

Jeg hadde faktisk med meg den artikkelen fra Haug da jeg var hos legen på mandag, hun gadd ikke se på den engang . Ringte til en annen lege for å forhøre seg om jeg burde ta mer levaxin
    og sa til han ; "hun har lest litt på internett"......
    Arrrgh... "Lest litt på internett"... *mumle, mumle* Jeg skulle ønske leger kunne lære seg å i det minste kikke på kilden og vurdere den før de sier sånt. Den artikkelen er faktisk hentet fra deres eget tidsskrift. :evil:

Da jeg skrev det jeg skrev lenger oppe, trodde jeg du hadde hatt en lavere TSH, anha. Det jeg mente var at TSH ikke trengte å stige til over referanseområdet, det holder at den stiger. Uansett var det en høy TSH til å være gravid. Flott at du nå fikk dette bekreftet fra endokrinolog - lykke til videre i den spennende tiden som kommer!

Medlem siden
    Apr 2006
    Meldinger
    2,105

Standard

Lykke til med graviditeten.

Legen din likte tydeligvis ikke at du hadde lest på internett, men hetter å ha snakket med endokrinologen har vedkommende tydeligvis fått seg en lærepenge. :twisted:

Side 2 av 2 Først 12

Lignende tråder

1. I hvilke styrker kommer Levaxin?
    Av sivcath i forumet Levaxin, Eltroxin, Euthyrox etc.
    Svar: 2
    Siste melding: 19-01-08, 14:18
  2. Hva skjer hos endokrinologen?
    Av El-Ella i forumet Høyt stoffskifte
    Svar: 6
    Siste melding: 21-02-07, 20:38
  3. Hva skjer hos endokrinologen?
    Av liten i forumet Hos legen
    Svar: 18
    Siste melding: 27-06-06, 19:10

Bokmerker

Regler for innlegg