Viser søkeresultater 11 til 14 av 14
Tråd: Hele Norge bortreist?
-
05-06-06, 20:01 #11
he he
Ja ikke sant!!
Hilsen Anne Ma
Bekymring er som en gyngestol: Den gir deg noe å gjøre, men den får deg ingen steder.
-
05-06-06, 20:20 #12
DEN VAR HELT KONGE!!!!
Opprinnelig skrevet av Anne Ma
Og Stina, du får virkelig sagt det!!!!
Jeg skal på Danmarkstur med damene og en kar fra jobben om 14 dager, og jeg har grua meg en mnd!! Den ble bestilt i de dager da jeg trodde at "nå er jeg hvert øyeblikk tilbake på jobb, så jeg hiver meg på!!!", og sånn er jo ståa itte nå.
Men, sjefen sier at jeg kan jo være med for det sosiale sin skyld, så jeg får hoppe i det, kan jo hende det er sånn at jeg kan bli igjen på båten og sove hele dagen mens de andre er på VM i shopping, enkelte av damene har fagbrev.....
Men formen er faktisk bedre nå enn den har vært på flere uker, har vært sykmeldt siden januar, og vært på aktivt og sluttet på aktivt, men nå tror jeg at jeg kan starte på aktivt igjen snart, krysser fingra for dt!!!
Og hommøret har vært mye jevnere nå også, hatt svært sjeldent utestemme, heldige er unga minne?!?!?!?
Hyper siden -92 hypo siden -98.
Bruker Armour.
-
05-06-06, 21:09 #13
Hei heisann

Krysser fingrene for at du får en super tur til Danmark jeg!!!Hilsen Anne Ma
Bekymring er som en gyngestol: Den gir deg noe å gjøre, men den får deg ingen steder.
-
06-06-06, 02:11 #14
Ja, god tur til Danmark, heisann.
Og bare så det er sagt: Shopping er noe av det mest utmattende jeg vet. Så jeg håper du slipper unna det meste av det ;)"Du skal ikke tåle så inderlig vel, den urett som ikke rammer deg selv!"
Immunopati: Hashimotos, Autoimmun gonadesvikt, ITP (to ganger), Astma IBS, Fibromyalgi.
Lignende tråder
-
Er så sinna hele tiden...
Av grynet i forumet Hjerneskade av lavt stoffskifte: kognitive, psykiske og nevrologiske plagerSvar: 12Siste melding: 03-02-08, 10:45 -
Legen, muskler i nakken, Armour og hele min galskap!
Av Stina i forumet Lavt stoffskifteSvar: 85Siste melding: 28-07-07, 10:44 -
Velferds Norge?
Av pling i forumet Hos legenSvar: 5Siste melding: 22-08-06, 20:41 -
Her er en liste over produskjonsapotek i Norge
Av nora i forumet Naturlig Thyroid medisinerSvar: 4Siste melding: 18-04-06, 17:21
Svar med sitat
Bokmerker