Viser søkeresultater 11 til 13 av 13
-
25-04-06, 21:37 #11
Høyt stoffskifte kan slite på hjertet.
Og jeg tror det også er noe å bekymre seg over når det kommer til osteporose uansett grunn til det høye stoffskiftet.Hilsen Anne Ma
Bekymring er som en gyngestol: Den gir deg noe å gjøre, men den får deg ingen steder.
-
25-04-06, 21:44 #12
Ja.. noen har jo høy t3 som følge av høyt stoffskifte, mens andre har høy t3 som følge av stoffskiftehormonene de tilfører kroppen.. Så tenkte på hvilket av disse alternativene som kan forårsake osteporose? Om det eventuelt er begge? spørsmålet dukket opp da nora fortalte om datterens t3 på 40 og noe..
-
25-04-06, 22:00 #13
Det er skrevet mye om osteoporose og lav TSH, men de fleste som har hypothyreose mener det ikke er lav TSH per se som har noe med osteoporose å gjøre, men høy ft3 slik som for eksempel hyperthyreose.
Det er gjore flere studier, og de første indikerte en sammenheng med lav TSH og osteopporose, men når man gjorde nye og ekskluderte dem som hadde vært hyper før, så var det ikke noen sammenheng mellom lav TSH på thyroxin og osteoporose.
de første resultatene kom vel av at man inkluderte dem som hadde vært hyper før.
mer om dette hos www.drlowe.com og hos http://thyroid.about.com
Fremdeles så tror mange leger at det er en sammenheng.
Lignende tråder
-
Hjertebank
Av Thomas W H i forumet Lavt stoffskifte - hjerte og kredsløbSvar: 5Siste melding: 18-01-13, 17:23 -
Hjelp meg, jeg har så mye hjertebank!
Av Ida i forumet Lavt stoffskifte - hjerte og kredsløbSvar: 17Siste melding: 04-04-10, 10:47 -
Lavt stoffskifte, hjertebank, svimmelhet og trening
Av Veronica1991 i forumet Lavt stoffskifte - hjerte og kredsløbSvar: 7Siste melding: 15-03-09, 08:57 -
Hjertebank, er det forbigående?
Av Siri -67 i forumet Lavt stoffskifte - hjerte og kredsløbSvar: 3Siste melding: 13-03-07, 11:41 -
Ferritin og hjertebank...
Av Maia i forumet Lavt stoffskifte - hjerte og kredsløbSvar: 8Siste melding: 22-02-07, 10:44
Svar med sitat
Bokmerker