Viser søkeresultater 11 til 15 av 15
Tråd: Prisen på Erfa???
-
21-03-12, 20:10 #11
Sv: Piris på Erfa???
Jo, men vi har jo ikke noget - her er det meget mere logisk at sende skidtet til Canada, hvorefter vi i små grupper kæmper som sindssyge for at få det tilbage i tabletform, meget logisk
Så er der selvfølgelig Glostrup Apotek, der kunne I jo lave en lille udflugt ... men ville nok ikke ku få noget med hjem alligevel ?
-
21-03-12, 20:16 #12
Sist endret av Nielsigne; 21-03-12 kl 21:04
-
22-03-12, 09:37 #13
• Tak for at du læste mit indlæg.
• Vil du vide lidt om hvad jeg står for, er du velkommen til at læse min signatur her
-
27-03-12, 10:12 #14
Sv: Prisen på Erfa???
Jeg får det fra et apotek i Italien, Dr. Merloni pharmacy hedder det vist. Har betalt den sindsyge pris i flere år

Min far har en kollega der bor tæt ved grænsen. Vil han få nogle problemer med tolden, hvis han tager på apoteket i Flensborg med min recept og henter Erfa til mig?
Jeg fik konstateret for lavt stofskifte for snart 3 år siden. Har været på Amour- nu Erfa i lidt over 2 år.
-
27-03-12, 12:45 #15
Sv: Prisen på Erfa???
Dyr fornøjelse ... og helt unødvendigt, når du har en recept.
Mht. at hente Erfa på et tysk apotek, så er der nok det problem, at de simpelthen ikke har det på lager
Min erfaring er, at der går 3-5 uger, fra jeg har mailet recepten og til medicinen er kommet fra Canada til Tyskland, og så går der jo et par dage mere, før man har medicinen her.
Men jeg mener i øvrigt, at det betaler sig at kontakte forskellige apoteker og forhøre sig om prisen. Da jeg spurgte for nogle år siden, var de fx dyrere i Flensborg end på det internationale apotek i Hamborg, men måske er det anderledes nu.
Et godt råd herinde lyder, at man hele tiden må ha medicin i baghånden, dvs. at når man åbner en ny bøtte thyroid, så har man en i skuffen og desuden en recept klar. Så man ikke risikerer noget pga. de der lange ventetider og andre mærkværdigheder
Nielsigne
Lignende tråder
-
Bestilling av Erfa Thyroid direkte fra Erfa i Canada
Av Siven i forumet Mangel på Thyroid-medisinerSvar: 16Siste melding: 04-06-13, 18:11 -
Thyreoidea prisen til Helge Oftebro
Av Tor i forumet Medisinsk politikk, brukermedvirkning, pasientrettigheter, foreninger og skeptikereSvar: 9Siste melding: 08-12-12, 17:12 -
Erfa..
Av rosaelefant i forumet Naturlig Thyroid medisinerSvar: 10Siste melding: 04-11-10, 19:30 -
Thyreoidea prisen til Helge Oftebro
Av Tor i forumet Oftebro HelseSvar: 8Siste melding: 19-12-09, 09:41 -
THYRA-PRISEN 2008
Av Hansen i forumet Medisinsk politikk, brukermedvirkning, pasientrettigheter, foreninger og skeptikereSvar: 30Siste melding: 09-07-07, 23:18

Svar med sitat

Bokmerker