Side 2 av 2 Først 12
Viser søkeresultater 11 til 15 av 15

Tråd: 100ug?

Medlem siden
    Sep 2009
    Sted
    Vestlandet
    Meldinger
    207

Standard Sv: 100ug?

Sitat Opprinnelig skrevet av Ingvild Vis post
    Men det er vel ikke lov å kjøpe vitaminer utenfor eøs?
    Det går helt fint! Min sønn handler en del på iherb, både vitaminer og mineraler. Han kom hit med en boks NOW D-vitaminer, 2000 iu (=50 mcg). Jeg tar to stk av dem, og mange tar mer. iherb har også høyere styrke. Prisforskjellen er ihvertfall temmelig stor sett ut fra norske forhold!
    Det har aldri vært noen forespørsler fra tollen, men det må betales moms når det kommer fra det de kaller tredjeland (f.eks. USA).
    Har sett at også noen engelske netthandler har samme merke, men kanskje ikke i så høy styrke som iherb. Man må vel bare lete litt rundt.

Medlem siden
    Mar 2011
    Sted
    Aust-Agder
    Alder
    63
    Meldinger
    3,120

Medlem siden
    Sep 2009
    Sted
    Vestlandet
    Meldinger
    207

Sitat Opprinnelig skrevet av BenteR Vis post
    Vel, mine d-vitaminer fra iherb ble stoppet og sendt tilbake, så jeg kjøper ikke derfra mer.....
    Merkelig at de gjør sånn forskjell på folk! Sikkert mange som skriver her inne som aldri har fått stoppet noe. Jeg spurte min sønn om han bare holdt seg under den tollfrie grensen - om muligheten for at de er raskere ute med lupa si om det er store forsendelser. Men nei, han bestilte ganske mye og hadde aldri hørt noe

Medlem siden
    Mar 2008
    Sted
    Oslo
    Alder
    67
    Meldinger
    5,134

Hvis du kjøper D3 over 10 mg fra USA kan de bli stoppet. Kjøper du 25 mg D3 fra EU, er det greit. Kjøper du C-vitamin på mer enn 200 mg fra USA blir de stoppet. Kjøper du 1000 mg fra EU er det greit. Dustete, ja! Forståelig, neida
    Hashimoto's, hypotyreose, Armour 2009
    Å leve med binyrebarksvikt eller binyretretthet
    • Ren T3 og LDN (lav dose Naltrexon) 2012, virket ikke for meg. Bruker thyroid

Medlem siden
    Sep 2009
    Sted
    Vestlandet
    Meldinger
    207

Sitat Opprinnelig skrevet av Vigdis Vis post
    Hvis du kjøper D3 over 10 mg fra USA kan de bli stoppet. Kjøper du 25 mg D3 fra EU, er det greit. Kjøper du C-vitamin på mer enn 200 mg fra USA blir de stoppet. Kjøper du 1000 mg fra EU er det greit. Dustete, ja! Forståelig, neida
    Ha, ha

Side 2 av 2 Først 12

Bokmerker

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •  

Logg inn

Logg inn