Viser søkeresultater 11 til 13 av 13
-
20-06-13, 23:54 #11
Sv: NTFs siste "Aktuelt" er et år gammel :-0
Detter er ikke en person sak. Det er ikke meg jeg snakker om.
Jeg ser litt større på det. Det jeg vet er at innad i ntf er det mange mennesker med mange forskjellige syn på ting. Og jeg er hjertens enig i at det er store og alvorlige hull i behandlingen av oss stoffskifte syke, det er det jo overhodet ikke tvil om. Det er ikke det jeg mente; Jeg mente det i kontekst at ntf faktisk er et politisk organ. Kan de gjøre mer? Ja så absolutt, men vil stoffskifte syke få bedre hjelp om ingen holder sammen selv om man har forskjellig syn på ting? Er det ikke bedre om alle drar i samme retning?Eller at de som ikke får god nok behandling stiller sammen og legger press? Da har vi mye mer å si i politikken enn hvis vi sitter på hver vår tue.
Jo flere jo strkere..
Hilsen Anne Ma
Bekymring er som en gyngestol: Den gir deg noe å gjøre, men den får deg ingen steder.
-
21-06-13, 01:26 #12
Sv: NTFs siste "Aktuelt" er et år gammel :-0
Etter som tiden har gått blir jeg mer og mer sikker på at "80 % blir "friske" med levaksin" ikke stemmer.
Jeg må tilstå at jeg ikke kjenner noen stoffskiftesyke som har vært syke mer enn ti år som fremdeles fungerer "friskt". De jeg kjenner har enten fått fibromyalgi, depresjon eller irritert tarm som tilleggsdiagnoser. De aner ikke hvordan stoffskiftet fungerer eller hva blodprøvene sier; de tror blindt på det legene forteller.
Det merkelige er at fibromylagi, depresjon og irritert tarm gir alle symptomer som stemmer forbløffende med lavt stoffskifte.................
-
21-06-13, 11:15 #13
Sv: NTFs siste "Aktuelt" er et år gammel :-0
Kevlin
... bare fordi du er paranoid: så betyr ikke det at de ikke er ute etter deg!!
Lavt stoffskifte - Erfa Thyroidfra slutten av 2009
Min første halve pille med Erfa
Lignende tråder
-
NTFs veiledning for leger om Armour
Av Kevlin i forumet Stoffskifteforbundet (STOFO)Svar: 33Siste melding: 13-02-14, 18:27 -
NTFs veiledning for leger om Armour
Av Kevlin i forumet Medisinsk politikk, brukermedvirkning, pasientrettigheter, foreninger og skeptikereSvar: 32Siste melding: 09-02-12, 08:46 -
Etter 5 uker på levaxin er ting stort sett som det har vært tidligere
Av JS i forumet Lavt stoffskifteSvar: 55Siste melding: 06-01-08, 10:28
Svar med sitat
håper du ikke blir borte igjen
Jeg er nok ikke enig med deg, men lar det ligge for nå

Bokmerker