Viser søkeresultater 11 til 11 av 11
-
26-09-11, 21:20 #11
Sv: Jeg har idag svær hypofyseinsufficiens. Hjælp mig!!!
Mht. at komme til Aarhus, så er det vel bare at meddele lægen, at du ikke længere vil til den "specialist", du hidtil har gået hos uden noget som helst resultat endsige forsøg på at opnå resultat. Så må han eller hun jo enten selv bære ansvaret eller få dig videre. Og det er jo en specialopgave - for en dygtig specialist, der kan og vil undersøge til bunds og hjælpe dig.
Find desuden en, der kan hjælpe dig (og dine forældre ) med at strikke en klage over din nuværende "speciallæge" sammen. Den slags skal bare stoppes! Alt for farlig at ha gående.
Nielsigne
Lignende tråder
-
Ang det der er sket i norge idag!!!
Av salts i forumet Forum: Andre emner (enn stoffskifte)Svar: 19Siste melding: 11-02-15, 17:30 -
Svær sak-FDA vil tvinge fram en NDA for Armour etc--hele nettet er fullt av meldinger
Av nora i forumet Mangel på Thyroid-medisinerSvar: 75Siste melding: 18-02-10, 19:35 -
Svær sak-FDA vil tvinge fram en NDA for Armour etc--hele nettet er fullt av meldinger
Av nora i forumet Emner startet av NoraSvar: 75Siste melding: 18-02-10, 19:35 -
Hypofyseinsufficiens, skjoldbruskkirteln og stofskiftet
Av Anisa i forumet Alternativ behandlingSvar: 0Siste melding: 18-12-09, 13:20 -
Jeg skal begynne med kosttilskudd idag.!
Av Jente25 i forumet Kosttilskudd og naturlegemidlerSvar: 5Siste melding: 12-08-09, 11:13
Svar med sitat

Bokmerker