Viser søkeresultater 11 til 12 av 12
-
02-04-13, 10:58 #11
Sv: Symptomer på lavt stoffskifte og utprøving med Levaxin
Har du fortsatt å sjekke D-vitaminstauts? Jeg synes dosen de satte deg på høres altfor lav ut. Husk at opptak ofte er lavt ved hypotyreose
• Hashimoto's, hypotyreose, Armour 2009
• Å leve med binyrebarksvikt eller binyretretthet
• Ren T3 og LDN (lav dose Naltrexon) 2012, virket ikke for meg. Bruker thyroid
-
02-04-13, 21:15 #12
Sv: Symptomer på lavt stoffskifte og utprøving med Levaxin
Har ikke hatt D-vitamin sjekk siden, skal huske å spørre om det. Samt stoffskifteprøvene.
Takk for tips! :-)Blue
Lignende tråder
-
Symptomer på lavt stoffskifte i minst ti år
Av Vår i forumet Lavt stoffskifteSvar: 36Siste melding: 13-12-10, 17:40 -
Symptomer på lavt stoffskifte?
Av Mann28 i forumet Lavt stoffskifte hos mennSvar: 50Siste melding: 15-06-10, 22:11 -
Hud-symptomer på lavt stoffskifte (link)
Av Anisa i forumet Lavt stoffskifte og hudSvar: 0Siste melding: 17-02-10, 10:06 -
Jeg har de fleste symptomer på lavt stoffskifte
Av Imse i forumet Lavt stoffskifteSvar: 12Siste melding: 31-08-09, 11:58 -
Har mange symptomer og en mor med lavt stoffskifte.
Av Joohoo i forumet BlodprøverSvar: 18Siste melding: 07-05-09, 13:38
Svar med sitat

Bokmerker