Side 2 av 2 Først 12
Viser søkeresultater 11 til 12 av 12
  1. #11
    Medlem siden
    Mar 2008
    Sted
    Oslo
    Alder
    67
    Meldinger
    5,134

    Standard Sv: Symptomer på lavt stoffskifte og utprøving med Levaxin

    Har du fortsatt å sjekke D-vitaminstauts? Jeg synes dosen de satte deg på høres altfor lav ut. Husk at opptak ofte er lavt ved hypotyreose
    Hashimoto's, hypotyreose, Armour 2009
    Å leve med binyrebarksvikt eller binyretretthet
    • Ren T3 og LDN (lav dose Naltrexon) 2012, virket ikke for meg. Bruker thyroid

  2. #12
    Medlem siden
    Jun 2011
    Sted
    Rogaland
    Meldinger
    8

    Standard Sv: Symptomer på lavt stoffskifte og utprøving med Levaxin

    Har ikke hatt D-vitamin sjekk siden, skal huske å spørre om det. Samt stoffskifteprøvene.
    Takk for tips! :-)
    Blue

Side 2 av 2 Først 12

Lignende tråder

  1. Symptomer på lavt stoffskifte i minst ti år
    Av Vår i forumet Lavt stoffskifte
    Svar: 36
    Siste melding: 13-12-10, 17:40
  2. Symptomer på lavt stoffskifte?
    Av Mann28 i forumet Lavt stoffskifte hos menn
    Svar: 50
    Siste melding: 15-06-10, 22:11
  3. Hud-symptomer på lavt stoffskifte (link)
    Av Anisa i forumet Lavt stoffskifte og hud
    Svar: 0
    Siste melding: 17-02-10, 10:06
  4. Jeg har de fleste symptomer på lavt stoffskifte
    Av Imse i forumet Lavt stoffskifte
    Svar: 12
    Siste melding: 31-08-09, 11:58
  5. Har mange symptomer og en mor med lavt stoffskifte.
    Av Joohoo i forumet Blodprøver
    Svar: 18
    Siste melding: 07-05-09, 13:38

Søkeord for denne tråden

Bokmerker

Regler for innlegg

  • Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •  

Logg inn

Logg inn