Viser søkeresultater 11 til 11 av 11
-
16-10-11, 23:01 #11
Sv: Vantinas hypotyreose-stripe vil jeg maile til noen hver - særlig Legen!
Takk for detektiv- og opprettingsarbeide

Min eneste bitte-bittelille innvendig til stripa er at hun er så TYNN
det kjenner jeg meg ikke igjen i..
Sist endret av Kevlin; 16-10-11 kl 23:33
Kevlin
... bare fordi du er paranoid: så betyr ikke det at de ikke er ute etter deg!!
Lavt stoffskifte - Erfa Thyroidfra slutten av 2009
Min første halve pille med Erfa
Lignende tråder
-
B-12 og hypotyreose?
Av Vigdis i forumet B-vitaminerSvar: 31Siste melding: 31-01-13, 10:37 -
Har hatt hypotyreose i noen år
Av tove2 i forumet Kombinasjonsbehandling (synt. T4+T3)Svar: 2Siste melding: 29-11-11, 10:16 -
Min datter på 17 bruker 400 mcg levaxin hver dag
Av amo i forumet Lavt stoffskifteSvar: 22Siste melding: 26-11-10, 11:02 -
Skrive "brev" til legen - noen med erfaring?
Av Qa i forumet Breve til legenSvar: 9Siste melding: 10-05-10, 14:04 -
Noen tips? Skal til legen og snakke om det
Av Snegle i forumet Hos legenSvar: 7Siste melding: 06-06-06, 21:13
Svar med sitat

Bokmerker