Viser søkeresultater 11 til 16 av 16
Tråd: Feber om kvelden
-
09-03-11, 18:28 #11
Sv: Feber om kvelden
.... og lykke til hos lægen

IKKE for at være negativ, altså! Vil jeg lige tilføje. Det så lidt måske lidt mærkeligt ud. Men jeg håber, du virkelig kommer nogen vegne med at gå til læge, ville jeg bare sige
Sist endret av Nielsigne; 09-03-11 kl 18:29 Begrunnelse: IKKE for at være negativ, altså!
-
09-03-11, 19:50 #12
Takk for det
Leste igjennom innlegget mitt, og det var kanskje litt voldsomt... hehe!
Ikke så galt, men noen ganger blir man jo litt oppgitt... hvorfor kan man ikke bare være "normal"
Ingen som vet hva flekken på øyet kan være?For å endre signatur: Du må gå inn på "Kontrollpanel" i menyen øverst her, og derfra velger du "Rediger signatur" i venstremenyen. Samme sted kan du endre avatar: velg "Rediger avatar".
-
14-03-11, 11:58 #13
Da har jeg vært hos legen to ganger alt... neste time igjen i morgen. Liker denne legen
På torsdag var S-CRP på 58, noe som vissnok er høyt... i dag var den på 121... har nok en infeksjon et sted, men hun finner ikke ut hvor eller hva.
S-Fritt T3 var på 3,9
S-Anti-TPO var på 90
S- FT4 var på 26,3
S-TSH var på 0,02
Sier dette dere noe? Hun sa jeg ligger for høyt, så vi skulle redusere dosen litt, forsiktig. Høres det riktig ut?
Jernverdiene mine var:
S-Jernmetning 9
S-Jern 4,3
S-Jernbind.kap 48
Dette er vel kanskje ikke så bra?
Og noe som heter Eosinofile lå på 2,7... aner ikke hva dette er en gang, men det var visst ikke helt som det skulle.
Setter stor pris på litt hjelp
For å endre signatur: Du må gå inn på "Kontrollpanel" i menyen øverst her, og derfra velger du "Rediger signatur" i venstremenyen. Samme sted kan du endre avatar: velg "Rediger avatar".
-
14-03-11, 19:35 #14
Hei Essa

Stigende CRP fra 58 til 121 tyder på infeksjon og dette synes jeg legen din bør ta mer på alvor. Du har beskrevet feber, muskelsmerter etc. Alt tyder på at du har en infeksjon av en slik art at den må behandles!
Eosinofile er en del av hvite blodlegemer og den kan synke ved bakterielle infeksjoner.
FT4 kan se ut til å ligge litt over referanseverdier, selv om du ikke har oppgitt de. Og en liten reduksjon av dose kan nok være riktig.
Lavt jernlager (s-jern). Fikk du målt hb (blodprosent)?
Har du referanseverdier på blodprøvene, så før gjerne de inn.
Og ta kontakt med lege igjen for å finne ut av denne infeksjonen.
-
16-03-11, 11:23 #15
Betennelse i lungesekkene... hehe! Tullekropp
Tredje gangen jeg har dette, men det viser seg alltid på forskjellige måter. Sist ble jeg lagt inn på sykehus en ukes tid.
Satt på antibiotikakur og noen andre tabletter som skulle ta infeksjonen.
Tenker magen min blir glad for dette..
Blir vel iallefall bedre nå da, selv om jeg gjerne skulle visst hvorfor jeg får det...?For å endre signatur: Du må gå inn på "Kontrollpanel" i menyen øverst her, og derfra velger du "Rediger signatur" i venstremenyen. Samme sted kan du endre avatar: velg "Rediger avatar".
-
16-03-11, 20:17 #16
Jeg tenker mer at kroppen din nok blir glad for å bli kvitt denne pleuritten og at magen og dens reaksjoner på medisin blir sekundært
Legen din burde være den som kan finne ut av hvorfor du får dette igjen og igjen.
http://nhi.no/sykdommer/lunger/infek...ritt-2145.html
Lignende tråder
-
Thyroxindosen om kvelden. FT3 har døgnvariasjon som følger etter TSH
Av nora i forumet Medisinsk behandlingSvar: 8Siste melding: 15-07-12, 08:35 -
Feber (?) og litt andre ting.
Av Carro i forumet Hashimoto's thyroiditt (anti-TPO)Svar: 11Siste melding: 23-12-11, 13:44 -
Feber?
Av gismo i forumet Lavt stoffskifteSvar: 5Siste melding: 25-02-07, 16:17 -
Feber
Av Lisa i forumet Høyt stoffskifteSvar: 1Siste melding: 20-11-06, 19:59 -
Armour kvelden før nye prøver skal tas?
Av milla i forumet Naturlig Thyroid medisinerSvar: 2Siste melding: 25-05-06, 20:26
Svar med sitat
Bokmerker