Viser søkeresultater 11 til 20 av 24
Threaded View
-
20-05-10, 16:15 #1
Jeg fikk diagnosen lavt stoffskifte når jeg var var rundt 10 år gammel.
Hei alle sammen
Jeg er en 17 år gammel jente fra Vestlandet
Jeg fikk diagnosen lavt stoffskifte når jeg var var rundt 10 år gammel. Da hadde jeg allerede slitt med overvekt i flere år. I tillegg var jeg alltid trøtt og sliten, og vekten raste oppover selv om jeg knapt orket å spise halvparten av det andre mente var "normalt". Jeg var nok ganske sint i starten - sint fordi foreldrene mine mente at jeg var syk. Jeg trodde de bare ikke ville godta at datteren deres var overvektig og ikke "perfekt". Etter hvert har jeg lært å godta sykdommen - både bakdeler og fordeler. Er nok mange som ikke helt ser fordelene, men jeg har blitt kjent med et par fantastiske mennesker fordi vi "deler" diagnosen
På grunn av overvekten ble jeg mobbet mye på skolen og sliter psykisk den dag i dag. Det, sammen med at jeg aldri har energi til å gjøre noe, har ført til at jeg ikke går på skole, og har lite sosial kontakt. Har nå startet i jobb tre dager i uken, med bare noen få timer hver gang. Det har hittil gått veldig bra
Stoffskiftet skal nå være "bra" sålenge jeg tar min daglige dose levaxin, men jeg sliter alikevel med mye plager rundt dette.
Så nå håper jeg at jeg finner likesinnede her inne
Lignende tråder
-
Fikk diagnosen lavt stoffskifte i februar 2008
Av Trude i forumet Mange symptomer, men flotte blodprøverSvar: 87Siste melding: 18-08-13, 22:04 -
Etter mange år, fikk jeg endelig diagnosen lavt stoffskifte
Av JoJo i forumet Hashimoto's thyroiditt (anti-TPO)Svar: 29Siste melding: 21-09-05, 10:45 -
Fikk diagnosen lavt stoffskifte for 1 år siden
Av marianne i forumet Lavt stoffskifteSvar: 11Siste melding: 25-05-05, 11:08

Svar med sitat
Bokmerker