Viser søkeresultater 11 til 16 av 16
Threaded View
-
03-11-10, 11:32 #1
5 grain. Trenger litt hjelp i forhold til å neddosere.
Hei!
Trenger litt hjelp i forhold til å neddosere. (Er redd jeg har kuppet denne tråden, men jeg ikke finner ut hvordan jeg skal starte en ny...unnskyld)
Har nettopp fått prøvesvar: T4: 28,3 og T3 10,3. Har aldri lagt så høyt før. Har egentlig hatt det ganske greit, smører meg med HC krem, men i en uke nå så har jeg vært skikkelig dårlig. Svake magesmerter, kvalme, vondt i ryggen, skjelving etc. Blir bedre når jeg holder meg helt i ro. Lurte egentlig på om det kan være binyrene, slike symptomer får vi vel ikke ved overdosering på ERFA? Jeg må nevne at jeg for tre uker siden begynte på treningssenter hvor jeg driver vibrasjonstrening. En treningsform som er veldig intensivert og hver treningsøkt er på ca. 15 minutter. Jeg har trent tre ganger i uken, siste gang var forrige tirsdag. Ble så dårlig torsdagen med symptomer som nevnt ovenfor at jeg har skipppet treningen foreløpig. Tenkte kanskje at det var binyrene som streiket…
I hvert fall ser jeg at jeg bør redusere dosen. Går nå på høy dose – 5 grain. Men hvordan neddoserer jeg best? Hoppe over dosen i morgen og deretter…?
Takker for svar!
Mvh
Lisa
Lignende tråder
-
Hei, trenger litt hjelp :)
Av mjohank i forumet Hashimoto's thyroiditt (anti-TPO)Svar: 23Siste melding: 21-12-09, 17:39 -
Ny bruker trenger hjelp i forhold til vrang lege...
Av Gisa i forumet Lavt stoffskifteSvar: 22Siste melding: 04-11-08, 15:27 -
Ny her, trenger litt hjelp!
Av trude.lutt i forumet Lavt stoffskifteSvar: 1Siste melding: 29-10-07, 16:15 -
Beskjed om å senke dosen med Armour fordi prøvesvarene var litt høye
Av cathrin i forumet Naturlig Thyroid medisinerSvar: 3Siste melding: 13-05-07, 19:46

Svar med sitat

Bokmerker