Side 2 av 8 Først 12345678 Siste
Viser søkeresultater 11 til 20 av 77
    Medlem siden
    Oct 2010
    Sted
    Østfold
    Alder
    36
    Meldinger
    56

Standard Sv: Ikke min feil likevel :)

Ja, det er kanskje sant det du sier gunnda. Når jeg tenker etter så var det kanskje litt litt feilvurdering å bli utvist fra skolen da jeg hadde kommet for sent for ofte, jeg nevnte jo at jeg hadde lavt stoffskifte, men jeg visste jo ikke hva det var.. Det visste kanskje ikke de heller. det er jo ikkeno unnskyldning heller, for da var jeg voksen nok til å skulle ta tak i sånne ting selv. men kjedelig å miste karakterene mine da jeg hadde 5 i gjennomsnittskarakter for de faglige fagene. men, gjort er gjort.. jeg skal i allefall tilbake på skolebenken en gang! det er jeg sikker på
    Levaxin siden 10.11.10 da TSH var på 16,18 og FT4 10,2. *klem* Siljenta
    Informasjonstråden min
    Dagboken til Siljenta

Medlem siden
    Dec 2009
    Sted
    Candyland
    Alder
    56
    Meldinger
    3,083

Smile Sv: Ikke min feil likevel :)

Sitat Opprinnelig skrevet av Blondie Vis post
    Kjære Silje
    Det gjør meg vondt å lese hvor mye du har slitt. Jeg kjenner meg veldig igjen i det du sier om at du trodde du var lat, tiltaksløs og kjedelig. Jeg trodde det i 4-5 år før jeg fikk diagnosen. Selv etter at jeg fikk diagnosen tok jeg det ikke alvorlig nok i likhet med deg og prøvde å slutte på medisinene en periode. I perioder av livet har jeg vært veldig syk, selv med medisiner og kan bare forestille meg hva du gjennomgår. Du må i det minste få startet behandling. Jeg skjønner at økonomien din er dårlig, men snakk med din far.
    ..
    jeg er sikker på at det er ingenting din pappa heller gjør for deg enn å hjelpe deg til å få bedre helse. Vis han hva jeg har skrevet.
    Ønsker han at du skal skaffe deg en jobb er dette første steg på veien.

..

Det tar tid å få medisiner til å virke...uker og måneder, så her har du ikke mer tid å miste. Ønsker deg alt godt og krysser fingrene for at pappa skjønner hva jeg forklarer her. For ordens skyld, pappa, så er jeg helsepersonellb
    Velkommen til deg Silje

Jeg henger meg på svaret til Blondie her - bortsett fra det som har med jobb å gjøre.
    Det høres ikke ut for meg som du er der enda - du har jo gått ubehandlet i mange år.
    Å begynne å jobbe for tidlig kan isåfall bli enda en nedtur

Så åpenhjertig og flott som du presenterer deg så kommer du nok til å få mye tilbakemeldinger fra flere her på forumet.
    Kos deg her inne - det gjør jeg (blitt litt avhengig jeg )

Sist endret av Kevlin; 28-10-10 kl 14:10
    Kevlin
    ... bare fordi du er paranoid: så betyr ikke det at de ikke er ute etter deg!!
    Lavt stoffskifte - Erfa Thyroidfra slutten av 2009
    Min første halve pille med Erfa

Medlem siden
    Jun 2010
    Sted
    Indre Troms
    Alder
    55
    Meldinger
    2,404

Sitat Opprinnelig skrevet av Kevlin Vis post
    Jeg henger meg på svaret til Blondie her - bortsett fra det som har med jobb å gjøre.
    Det høres ikke ut for meg som du er der enda - du har jo gått ubehandlet i mange år.
    Å begynne å jobbe for tidlig kan isåfall bli enda en nedtur
    Jeg er helt enig med deg Kevlin
    Tror du misforstod litt det jeg sa. Jeg mener bare at det første steget på veien mot å få en jobb, er å få behandling for sykdommen. Ikke dermed sagt at man kan ta en pille og deretter gå på jobb. At veien er lang tror jeg både du og jeg har erfart "the hard way"

Medlem siden
    Dec 2009
    Sted
    Candyland
    Alder
    56
    Meldinger
    3,083

Wink Sv: Ikke min feil likevel :)

Javisst - ja,
    jeg fikk egentlig ikke det helt til å stemme at du mente det
    Kevlin
    ... bare fordi du er paranoid: så betyr ikke det at de ikke er ute etter deg!!
    Lavt stoffskifte - Erfa Thyroidfra slutten av 2009
    Min første halve pille med Erfa

Medlem siden
    Oct 2010
    Sted
    Østfold
    Alder
    36
    Meldinger
    56

Jeg savner å komme meg ut i jobb igjen, men jeg skal ikke stresse med det! Kanskje få meg en deltidsstilling ellerno når jeg føler meg bedre?
    Informasjonstråden min
    Dagboken til Siljenta

Medlem siden
    Oct 2010
    Sted
    Østfold
    Alder
    36
    Meldinger
    56

Noen som forresten vet hvorfor denne tråden ligger på forsiden? (home) eller er det bare hos meg?
    Informasjonstråden min
    Dagboken til Siljenta

Medlem siden
    Mar 2008
    Sted
    Oslo
    Alder
    67
    Meldinger
    5,134

Hver gang noen skriver noe nytt i en tråd, blir den merket med halvfet, altså utdypet skift, og ligger høyt oppe på siden som viser de nyeste trådene. Dersom ingen skriver i tråden på lang tid, må vi lete den frem i "arkivet" undet forumet. Eller så kan vi søke ved å trykke på navnet ditt. Da dukker de trådene opp som du har startet.
    Hashimoto's, hypotyreose, Armour 2009
    Å leve med binyrebarksvikt eller binyretretthet
    • Ren T3 og LDN (lav dose Naltrexon) 2012, virket ikke for meg. Bruker thyroid

Medlem siden
    Oct 2010
    Sted
    Østfold
    Alder
    36
    Meldinger
    56

Sitat Opprinnelig skrevet av Vigdis Vis post
    Hver gang noen skriver noe nytt i en tråd, blir den merket med halvfet, altså utdypet skift, og ligger høyt oppe på siden som viser de nyeste trådene. Dersom ingen skriver i tråden på lang tid, må vi lete den frem i "arkivet" undet forumet. Eller så kan vi søke ved å trykke på navnet ditt. Da dukker de trådene opp som du har startet.
    Nei, men på hovedsiden som kommer opp når du kommer inn på siden, før du trykker "forum".. hvis du trykker på "home" (oppe ved kontrollpanel, blogger, felleskap, kalender osv) så ser du det på høyre side.. altså etter du har trykke "home" :P
    Informasjonstråden min
    Dagboken til Siljenta

Medlem siden
    Oct 2006
    Sted
    Danmark
    Alder
    74
    Meldinger
    10,241

Smile Sv: Ikke min feil likevel :)

Sitat Opprinnelig skrevet av Siljenta Vis post
    Nei, men på hovedsiden som kommer opp når du kommer inn på siden, før du trykker "forum".. hvis du trykker på "home" (oppe ved kontrollpanel, blogger, felleskap, kalender osv) så ser du det på høyre side.. altså etter du har trykke "home" :P
    Jeg tror, at det nok fordi det er vigtigt, det du har skrevet om forummet. Som jeg læser det, har du (vist nok) meget levende beskrevet, hvad det egentlige formål med forummet er, så alle kan læse det.

At læse hvad du skrev i dit første indlæg - Siljenta - fik mig til at få lyst til at tilmelde mig, lige til jeg kom i tanker om, at jeg jo allerede er medlem.
    • Tak for at du læste mit indlæg.
    • Vil du vide lidt om hvad jeg står for, er du velkommen til at læse min signatur her

Medlem siden
    Oct 2010
    Sted
    Østfold
    Alder
    36
    Meldinger
    56

Sitat Opprinnelig skrevet av Anisa Vis post
    Jeg tror, at det nok fordi det er vigtigt, det du har skrevet om forummet. Som jeg læser det, har du (vist nok) meget levende beskrevet, hvad det egentlige formål med forummet er, så alle kan læse det.

At læse hvad du skrev i dit første indlæg - Siljenta - fik mig til at få lyst til at tilmelde mig, lige til jeg kom i tanker om, at jeg jo allerede er medlem.
    hahah.. hjelper nok ikke å melde seg inn to ganger nei men supert hvis det kan få andre nyskjerrige takk for svar. Trodde det kanskje kun var hos meg, at det var den forumsiden jeg hadde besøkt mest ellerno :P
    Informasjonstråden min
    Dagboken til Siljenta

Side 2 av 8 Først 12345678 Siste

Lignende tråder

1. Prøvene er helt fine også er man likevel syk?
    Av pling i forumet Lavt stoffskifte i grenseland
    Svar: 147
    Siste melding: 16-05-12, 20:31
  2. Ikke lavt stoffskifte likevel?
    Av Claudia i forumet Blodprøver
    Svar: 2
    Siste melding: 20-10-10, 17:55
  3. Lyst på bil? Ikke? Les likevel!
    Av baremei i forumet Forum: Kos, kaos og humor
    Svar: 1
    Siste melding: 04-11-07, 12:41
  4. Svar: 3