Viser søkeresultater 11 til 13 av 13
-
22-05-13, 18:09 #11
Sv: Fjerna skjoldbrukskjertelen pga knutestruma
Har fjernet tre biskjoldbruskkjertler og skjoldbruskkjertelen i oktober, synger i kor. Greide ikke å synge etter operasjonen, nå synger jeg, men mimer på de høyeste tonene-frustrerende!
-
08-11-14, 19:48 #12asva Gjest
Sv: Fjerna skjoldbrukskjertelen pga knutestruma
Hei. Ser det er lenge siden dette innlegget. Men siden jeg sliter med det samme
hadde jeg lyst til å skrive noe. Fjernet skjoldbrukskjertelen for snart ti år siden.
Under operasjonen klarte de å kutte noen nerver til stemmebåndene så jeg sliter
med pusten, kan ikke synge(annet enn langt nedi kjelleren) Klarer heller ikke å få nok
pust til å synge setninger ut. Har hes stemme og blir sliten visst det er mye støy rundt meg.
Har fått legeerklæring på at nervene ble kuttet pga at skj.b.kjertelen hadde vokse og infilterert
nerver og andre ting rundt der. Sliter også med slim. Jobbet i barnehage da jeg ble operert.
Men det kunne jeg ikke fortsette med pga stemmen og for lite pust til å f.eks. løpe etter/til
unger vissr noe skjedde ute. Har en jobb jeg trives velsig godt i nå, men det er vondt å ikke kunne synge,
det er det jeg savner mest. AVA
-
28-12-15, 19:55 #13Uregistrerte Gjest
Sv: Fjerna skjoldbrukskjertelen pga knutestruma
hei,
jeg fjerna 75% av skjoldbrukskjertelen i 2006 og fikk et nytt liv etterpå. Det var flere knuter som hadde utvilket seg og en som presset på luftrøret var på ca 200 gram. etter operasjonen kunne jeg puste lettere, stemmen hørtes ikke så "potet" aktig ut, kom ikke lenger råtten lukt fra munnen og bakterieklumper, slutttet å få mat i vrangstrupen, sluttet å snorke. Jeg trurte mer etter opersajonen, beveget meg uten å bli andpusten, så bedre ut, gikk ned i vekt bl.a. Nå er det dessverre utviklet seg en ny knutestruma, og ønsker å få den operert bort.
Mvh Nina Fasteland
Lignende tråder
-
Skjoldbrukskjertelen lage tyroksin
Av Bille i forumet Lavt stoffskifteSvar: 13Siste melding: 01-11-07, 20:02 -
Knutestruma
Av nita i forumet OperasjonssalenSvar: 2Siste melding: 11-05-07, 19:13 -
Knutestruma
Av ronja i forumet OperasjonssalenSvar: 2Siste melding: 10-03-07, 22:22 -
Betennelse i skjoldbrukskjertelen
Av Line i forumet Lavt stoffskifteSvar: 12Siste melding: 25-09-06, 12:27 -
Knutestruma
Av sos i forumet Lavt stoffskifteSvar: 15Siste melding: 22-08-06, 15:56
Svar med sitat

Bokmerker