Viser søkeresultater 11 til 13 av 13
Tråd: Er så utrolig sliten....
-
11-09-10, 11:47 #11
Sv: Er så utrolig sliten....
Nei, min lege tror enda ikke at levaxin ikke virker hos meg.. Det er nesten som å sitte å snakke om mobiltelefoni med et menneske på 1800 tallet.. Han forstår det bare ikke, og han forstår ikke at thyroid virker.. "Men det er jo helt sprøtt" sa han. Og jeg legger ut om hvorfor det ikke er sprøtt i det hele tatt, men det hjelper jo ikke når legen er på "telegraf stadiet" og nekter å oppdatere seg.
Men om thyroide hormoner blir et alternativ for deg evigoptimist, så kan det hende du blir nødt til å bytte et par fastleger først om ikke gå privat lege.. Men litt innsats, kan en klare mye. Mange har fått et nytt liv med thyroide hormoner
Jeg er selv på vei
-
11-09-10, 12:03 #12
Hm, skjønner at dette kan ta tid......
Legen min virker ikke helt bastant opphengt i verdiene mine. Han sa at det godt kunne hende jeg måtte ha mye høyere verdier før jeg følte meg bedre, men han vil følge godt med underveis - og det er jo forsåvidt bra.
Jeg får bare smøre meg med tålmodighet..... selv om det ikke akkurat er min sterkeste side.....Lavt stoffskifte - Levaxin 100 mcg april 2010. Les mer: Ny på Levaxin
-
11-09-10, 14:41 #13
Jo, det er jo fornuftig av legen å ha en åpenhet mot at pasienten kanskje trenger høyere verdier for å fungere. Det er å sette kliniske funn høyere enn biologiske blodverdier, og å se på disse som veiledende og ikke bastante.
Men der slutter det også ?
Svært få leger vil strekke seg så langt at de på egenhånd foreslår å forsøke om et Tyroid kan virke bedre enn Levaxin.
Og dette syns jeg er synd.
Årsaken er vel at overordnede i helsevesenet ikke implementerer tyroidene i behandlingsopplegget, og mange leger forholder seg lojalt til overordnet myndighet.• Hansen - tidligere n'Finn og Finn Lang (på Facebook) forlot forumet i 2010 på grunn av et kontrovers om jod.
Lignende tråder
-
Sliten.....
Av liteK i forumet På jobb med lavt / høyt stoffskifteSvar: 0Siste melding: 07-08-08, 13:25 -
Sliten
Av coffefe i forumet Kombinasjonsbehandling (synt. T4+T3)Svar: 75Siste melding: 18-12-07, 23:51 -
Så utrolig sliten....
Av grynet i forumet Lavt stoffskifteSvar: 17Siste melding: 08-02-07, 17:00 -
Juhuuu! Jeg føler meg utrolig bra! Kuttet antidepressiva!
Av Dolphin i forumet DepresjonSvar: 9Siste melding: 11-11-06, 00:22 -
Uff,jeg er så sliten og lei av alt:(
Av linnmathea i forumet Lavt stoffskifteSvar: 2Siste melding: 03-10-06, 23:37

Andrè Bjerke.
Svar med sitat
Bokmerker