Viser søkeresultater 11 til 17 av 17
-
24-07-10, 02:51 #11
Sv: Naltrexone(HCL)
Har ikke sett noe til dem enda men nå har jeg hatt posten på oppbevaring pga ferie et par uker så det kan hende,
hm nå ble jeg minnet på noe,
får nok bestille utlevering av post på mandag,
ble veldig nyskjerrig nå.Fra høyt til lavt. For mye av det gode er vidunderlig, for lite av det da treffes vi her
-
26-02-11, 17:45 #12
Sist endret av Mod; 27-02-13 kl 22:39 Begrunnelse: Video-lenk rettet
Til alle norske og danske stoffskifte-pasienter, anbefaler vi boken STOP stofskiftevanviddet, skrevet av verdens ledende pasient-aktivist Janie Bowthorpe, som i 2005 grunnla nettstedet Stop The Thyroid Madness. Boken er utgitt på dansk i 2014. För alla svenska hypotyreos-patienter, rekommenderar vi samma bok, översatt till svenska med titeln Stoppa sköldkörtelskandalen (2012). Til alle gode leger, og pasienter som ønsker å lære mer av "the right stuff", anbefaler vi boken Stop The Thyroid Madness II (2014) med bidrag fra 10 leger MD. I Skandinavia, definitivt de to beste og mest nyttige bøker for hypotyreose-pasienter, for deres familier og venner, og for deres leger.
-
26-02-11, 17:56 #13
Sv: Naltrexone (HCL) Hashimoto's
Til alle norske og danske stoffskifte-pasienter, anbefaler vi boken STOP stofskiftevanviddet, skrevet av verdens ledende pasient-aktivist Janie Bowthorpe, som i 2005 grunnla nettstedet Stop The Thyroid Madness. Boken er utgitt på dansk i 2014. För alla svenska hypotyreos-patienter, rekommenderar vi samma bok, översatt till svenska med titeln Stoppa sköldkörtelskandalen (2012). Til alle gode leger, og pasienter som ønsker å lære mer av "the right stuff", anbefaler vi boken Stop The Thyroid Madness II (2014) med bidrag fra 10 leger MD. I Skandinavia, definitivt de to beste og mest nyttige bøker for hypotyreose-pasienter, for deres familier og venner, og for deres leger.
-
15-07-12, 18:07 #14
Kevlin
... bare fordi du er paranoid: så betyr ikke det at de ikke er ute etter deg!!
Lavt stoffskifte - Erfa Thyroidfra slutten av 2009
Min første halve pille med Erfa
-
15-07-12, 18:28 #15
Sv: Naltrexone (LDN) Hashimoto's
Kevlin, hvordan går det med deg og LDN?
• Hashimoto's, hypotyreose, Armour 2009
• Å leve med binyrebarksvikt eller binyretretthet
• Ren T3 og LDN (lav dose Naltrexon) 2012, virket ikke for meg. Bruker thyroid
-
15-07-12, 19:11 #16
Sv: Naltrexone (LDN) Hashimoto's
Heisann

Takk som spør
- jeg er på full dose nå - vært der i en måneds tid.
Burde kanskje ikke vært på LDN enda - for jeg har fremdeles for mye candida og annet gruff.
Har tidligere tatt Candida Clear (now products) - men nå prøver jeg å rense med Anisa's tips her:
Denne metoden har jeg just begynt med - men - dette med å ta tilskudd mellom måltider.... sliter med å huske det;
men, som reven sa da den ble flådd; ALT er en overgang
Kevlin
... bare fordi du er paranoid: så betyr ikke det at de ikke er ute etter deg!!
Lavt stoffskifte - Erfa Thyroidfra slutten av 2009
Min første halve pille med Erfa
-
27-02-13, 22:52 #17
Sv: Naltrexone (LDN) for Hashimoto's
Pasienthistorie: Low Dose Naltrexone and Hashimoto's I, II, III and Update her.Til alle norske og danske stoffskifte-pasienter, anbefaler vi boken STOP stofskiftevanviddet, skrevet av verdens ledende pasient-aktivist Janie Bowthorpe, som i 2005 grunnla nettstedet Stop The Thyroid Madness. Boken er utgitt på dansk i 2014. För alla svenska hypotyreos-patienter, rekommenderar vi samma bok, översatt till svenska med titeln Stoppa sköldkörtelskandalen (2012). Til alle gode leger, og pasienter som ønsker å lære mer av "the right stuff", anbefaler vi boken Stop The Thyroid Madness II (2014) med bidrag fra 10 leger MD. I Skandinavia, definitivt de to beste og mest nyttige bøker for hypotyreose-pasienter, for deres familier og venner, og for deres leger.
Lignende tråder
-
LDN - Low Dose Naltrexone
Av Pingvinen i forumet Low Dose Naltrexone (LDN)Svar: 13Siste melding: 12-03-12, 14:09 -
LDN - Low Dose Naltrexone
Av Vigdis i forumet Low Dose Naltrexone (LDN)Svar: 3Siste melding: 11-03-12, 09:03 -
LDN (Naltrexone) og autoimmunitet
Av nora i forumet Emner startet av NoraSvar: 33Siste melding: 03-12-11, 00:49 -
Naltrexone (LDN) mot ME / CFS
Av Mod i forumet Low Dose Naltrexone (LDN)Svar: 0Siste melding: 26-02-11, 17:59 -
LDN (Naltrexone) og autoimmunitet
Av nora i forumet Low Dose Naltrexone (LDN)Svar: 22Siste melding: 22-04-10, 16:24
Svar med sitat

Bokmerker