Viser søkeresultater 11 til 12 av 12
-
21-11-14, 10:14 #11
C-vitamin, det glemte hormon
Hei

Er det noen som vil skrive litt om hvilken C-vitamin som er best?
Jeg har lest Øverbyes bok om lavt stoffskifte. Der skriver han noe om at det er for mye syre i enkelte C-vitaminer. Jeg tror det gjaldt Bio-C-vitaminen som jeg brukte, for jeg bestemte meg for ikke å kjøpe den mer før jeg hadde sjekket. Men så finner jeg ikke igjen det han hadde skrevet om dette
Noen som har kunnskap og ork?
-
25-11-14, 11:53 #12
Syrenøytralt eller askorbinsyre? Hvilken C-vitamin som er best?
Tråden är delad, och fortsätter här https://www.stofskifteforum.dk/showthread.php?t=17046 , med titeln "Syrenøytralt eller askorbinsyre? Hvilken C-vitamin som er best?"
Til alle norske og danske stoffskifte-pasienter, anbefaler vi boken STOP stofskiftevanviddet, skrevet av verdens ledende pasient-aktivist Janie Bowthorpe, som i 2005 grunnla nettstedet Stop The Thyroid Madness. Boken er utgitt på dansk i 2014. För alla svenska hypotyreos-patienter, rekommenderar vi samma bok, översatt till svenska med titeln Stoppa sköldkörtelskandalen (2012). Til alle gode leger, og pasienter som ønsker å lære mer av "the right stuff", anbefaler vi boken Stop The Thyroid Madness II (2014) med bidrag fra 10 leger MD. I Skandinavia, definitivt de to beste og mest nyttige bøker for hypotyreose-pasienter, for deres familier og venner, og for deres leger.
Lignende tråder
-
Hormon-netværk
Av Anisa i forumet Andre hormonerSvar: 5Siste melding: 18-04-13, 15:52 -
Hormon-skandale i Danmark
Av Anisa i forumet Diverse relatert til helse og sykdomSvar: 1Siste melding: 07-05-10, 21:56 -
Hypothyreose. Den glemte sykdom ?
Av Hansen i forumet Medisinsk politikk, brukermedvirkning, pasientrettigheter, foreninger og skeptikereSvar: 6Siste melding: 29-01-09, 19:09
Svar med sitat

Bokmerker