Viser søkeresultater 151 til 160 av 203
Tråd: Dagens positive tråden
-
25-07-12, 23:13 #151
Sv: Dagens positive tråden
Kveldstur unnagjort
Brukte denne som motivasjon og i oppoverbakkene. Likte ikke denne før, men oppdaget teksten og takten i den. Suveren i oppoverbakker for å holde tempoet oppe når det røyner på. Det ble 45 minutter. Dusje og senga. Natta på dere
-
25-07-12, 23:30 #152
Det er en av de få sangene jeg liker av Katy Perry, på grunn av teksten, ellers er jeg ikke en fan av henne.
Det positive idag/går, er at jeg ikke har vært plaget av å være ør i hodet.
-
25-07-12, 23:36 #153
Håper det fortsetter slik Huldrena
-
27-07-12, 12:10 #154
Etter pjuskete dager er jeg nå tilbake til normalen, og det kjennes deilig!

I tillegg sier værgudene at jeg med god samvittighet kan kose meg med strikking, lydbok og lekende kattunger
-
27-07-12, 17:02 #155
Jeg har egentlig bare grunner til å være glad og fornøyd for tiden..Kroppen fungerer 100% over 90% av tiden(ble mye prosent regning her no
)
jeg har en jobb jeg mestrer godt og trivest veldig i.
jeg har eller ikke spist snop/godteri/brus med sukker/kaker(ja dere tar tegningen)på 14 dager...og det er kjempe deiligt å være over avsukringsdagene,no er det bare å vedlikeholde det jeg har startet
og ikke minst kontakten med meg selv er bedre enn den aldri har vært..insikt og forståelse for sitt eget liv er en herlig ting
Ønsker alle en strålende flott helg!!
Fibromyalgi, masse allergier, Hashimoto's. Dagboken til Tone
-
27-07-12, 21:14 #156
Sitter og koser meg med Harry Potter maraton og har drukket to kopper med kakao og krem... Herlig når foreldre er på ferie. Michael Gambon (han som spiller Dumbledore) har en utrolig herlig og beroligende stemme, nesten på nivå med Stephen Fry sin.
-
28-07-12, 17:04 #157
Rent hus, nyvaskte klær på snoren og Black Sunday (lavkarbo konfekt kake) står i ovnen.

Det er positivt uansett hvilken ukedag det er
-
28-07-12, 21:52 #158
Siden det var kakao med krem igår, ble det hvit te med goji bær idag, pluss mer Harry Potter.
Ønsker alle en fortsatt fin lørdag og en enda bedre søndag!
-
29-07-12, 19:56 #159
En deilig søndag med spasertur i regnet med bikkjene etterfulgt av spill (Bonanza) og sjokoladekake (lavkarbo) sammen med ungene. Kattunger som flyr som propeller rundt etter og en kropp som er velsignet rolig i dag.
Det er positivt, det
-
29-07-12, 20:38 #160
Jeg vil og ha kattunger!!! Mamma og de har derimot satt ned veto mot flere katter, så jeg får holde meg til en nesten 3 år gammel katt som har sine tussebyer der hun løper opp og ned trappene flere ganger. Av og til er det sånn at hun nesten ikke får med seg bakdelen av kroppen når hun fyker nedover, skulle hatt antispinn på henne slik som med biler

Ellers var middagen med familien greit, med unntak av en kommentar fra pappa når jeg strakk meg etter en sjokoladebolle etter isen. Jeg hadde med meg grønnsaks mosen jeg lagde og alle smakte på den, til og med minsten (altså niesen min Thale). Tror ikke Thale var videre imponert over den, men det kan også være at den var for sterk og hun hadde (i følge mine foreldre) spist hele dagen.
Er glad jeg er tilbake i byen nå, hvor katten min er
Lignende tråder
-
Positive opplevelser/gravid på liothyronin
Av Synne i forumet Stoffskiftesykdommer og graviditetSvar: 4Siste melding: 08-01-11, 18:30 -
Dagens lille slanketips
Av Stina i forumet Lavt stoffskifte, (over)vekt, mat og treningSvar: 76Siste melding: 29-03-08, 01:06 -
Dagens legebesøk - kavitasjon - antistoffer - TSH m.m.
Av Stina i forumet Hos legenSvar: 24Siste melding: 08-05-07, 10:18
Svar med sitat

Bokmerker