Side 12 av 13 Først 12345678910111213 Siste
Viser søkeresultater 111 til 120 av 121
    Medlem siden
    Mar 2005
    Alder
    81
    Meldinger
    490

Standard

Bihulebetennelse hadde jeg konstant da jeg gikk på Levaxin. Den er helt borte. Magan må du ikke spørre meg om - tror jeg er immun.
    Men de siste par åra på Levaxin følte jeg meg helt "stappa" - opstipasjon sa legen, og prøvde seg med bransjesjargongen......

Syns det du har er tydelig lave symptomer jeg Stina. Virker som kroppen skriker etter mer stoffskiftehormon.
    I en slik situasjon kan iallfall jeg øke med så mye jeg vil - jeg får aldri tilpassingsproblemer eller "overdosesymptomer" i slik situasjon.
    • Hansen - tidligere n'Finn og Finn Lang (på Facebook) forlot forumet i 2010 på grunn av et kontrovers om jod.

Medlem siden
    Apr 2006
    Sted
    Sørlandet
    Meldinger
    2,650

Standard

Jeg er en del bedre i bihulene og smertene i kroppen, selv om det fremdeles er ganske vondt - vinden har løyet noe ;)

Men magen er like ille - nå kommer det nesten bare blod. Ringte legekontoret for å høre om det gikk noe mavesyke - og det gjorde visst det. Så da et det vel noe som går...?

Kanskje jeg hadde vært mer motstandsdyktig på større dose Armour, men jeg tør ikke øke enda pga symptomer jeg da får hver gang jeg gjør det - fikk du det da n'Finn? Og/eller har du før eller siden hatt symptomer på slitne binyrer da?

Obstipasjon har jeg hatt siden jeg var bitteliten - avledet inn i mellom av noe diare. Når jeg tenker etter, så hadde jeg bestemt også obstipasjon i de(n) perioden(e) jeg hadde "høyt" stoffskifte.
    "Du skal ikke tåle så inderlig vel, den urett som ikke rammer deg selv!"
    Immunopati: Hashimotos, Autoimmun gonadesvikt, ITP (to ganger), Astma IBS, Fibromyalgi.

Medlem siden
    Apr 2006
    Sted
    Rogaland
    Alder
    54
    Meldinger
    2,689

Standard

Men magen er like ille - nå kommer det nesten bare blod. Ringte legekontoret for å høre om det gikk noe mavesyke - og det gjorde visst det. Så da et det vel noe som går...?
    Det der er ikke magesyke. Det kan ikke ha noe med det å gjøre...? Om det kommer blod MÃ… du sjekkes av lege Stina Fort deg er du snill, blir helt bekymret her!
    Hilsen Anne Ma
    Bekymring er som en gyngestol: Den gir deg noe å gjøre, men den får deg ingen steder.

Medlem siden
    Apr 2006
    Sted
    Sørlandet
    Meldinger
    2,650

Standard

Kjære, søte, snille Anne Ma ;)

Jeg ringte jo legekontoret - det er sikkert bare noe som det går hull på bak i der ;) De sa jeg skulle vente og se det an, kunne evt kjøpe noe på apoteket som stoppet diaren - men jeg orker jo ikke å gå der da. Men det gjør jo så vondt etterhvert... Og ikke orker jeg å gjøre noe som helst...
    Immunopati: Hashimotos, Autoimmun gonadesvikt, ITP (to ganger), Astma IBS, Fibromyalgi.

Medlem siden
    Apr 2006
    Sted
    Rogaland
    Alder
    54
    Meldinger
    2,689

Standard

Ser du det! Fort deg!!! ;) Må jo passe litt på deg kan du skjønne. Ring til en av de søte sønnene dine og be dem gå på apoteket....
    Hilsen Anne Ma
    Bekymring er som en gyngestol: Den gir deg noe å gjøre, men den får deg ingen steder.

baremei Gjest

Standard

Kom deg til lege. Fortalte du dem at det kommer blod når du spurte om det går mavesyke?

Man skal ikke blø av det. Ikke annet enn det som en evt. sårhet har skyld i.

Kl. 0801 imorgen tidlig ringer du legen. Eller legevakten hvis det ikke har gitt seg enda.

Medlem siden
    Apr 2006
    Sted
    Rogaland
    Alder
    54
    Meldinger
    2,689

Standard

Helt enig!
    Hilsen Anne Ma

Medlem siden
    Apr 2006
    Sted
    Sørlandet
    Meldinger
    2,650

Standard

Kjære, snille Anne Ma og Baremei

Tusen takk for omtanken, nå blir jeg helt flau altså Jo, jeg sa visst at jeg blødde, og det var de som sa at det sikkert hadde gått hull på noe, så det er sikkert riktig det når man har tisset i feil ende i et par dager. Men i dag ga det seg faktisk ikke på lenge, begynte å lure på om jeg hadde fått en menstruasjon nr 2 denne måneden, så da ble jeg et øyeblikk engstelig for ITP'en igjen. Vel, det verste har gitt seg nå, så det er sikkert ingenting. Jeg kan nok ikke orke å ringe hvis det ikke blir verre, jeg har jo allerede ringt ei gang og fått beskjed om å vente og se det an. (Og slett ikke kl. 08, for da er jeg mer levende enn død ;) )

De SØTE sønnene mine, Anne Ma, hvor har du fått det ifra? Vet du, folk er jo alle så opptatt med sitt, de kan jo ikke ta fri for å løpe på apoteket for meg, og det forstår jeg så godt - det hadde ikke jeg heller hatt tid til før. Vi får vente til det står om livet ;)

Medlem siden
    Apr 2006
    Sted
    Rogaland
    Alder
    54
    Meldinger
    2,689

Standard

De SØTE sønnene mine, Anne Ma, hvor har du fått det ifra?
    Du er så søt, så da må det jo har smittet over på sønnene dine! En ufattelig logisk tanke ....
    Hilsen Anne Ma

Medlem siden
    Apr 2006
    Sted
    Sørlandet
    Meldinger
    2,650

Standard

For en puuus du er

Magen er fremdeles ikke helt i orden - mye luft bl.a. Og bihulene og smertene i kroppen er fremdeles ille - men du verden, vi har rimelig vindstille, og smertene blir jo til å holde ut når bare vinden slutter å torturere meg... Helt sprøtt det her altså. Vel, jeg regner med at jeg skal bli mye mindre "binyretrøtt" når jeg kommer opp på en mer riktig Armour-dose. Jeg vil, jeg vil, jeg vil!!!

(Og jeg hadde altså ikke influensa - jeg brukte "klappe-sammen-tennene-testen-for-å-kjenne-om-det-gjorde-vondt-i-gummene-siden-kroppen-likevel-gjør-så-mye-vondt" Jeg må rett og slett ha hatt bihulebetennelse og magesyke parallelt. Bihulebetennelsen er vel kanskje nå også blitt mer eller mindre kronisk som blærebetennelsen.)

Side 12 av 13 Først 12345678910111213 Siste

Lignende tråder

1. hvordan gå fra levaxin/liotyronin til armour?
    Av anitab i forumet Naturlig Thyroid medisiner
    Svar: 9
    Siste melding: 06-09-07, 12:16
  2. Hvordan virker influensa inn på oss med lavt stoffskifte?
    Av komlå i forumet Lavt stoffskifte
    Svar: 8
    Siste melding: 07-02-07, 19:10
  3. Hvordan virker FT3 på formen deres?
    Av Trygve i forumet Høyt stoffskifte
    Svar: 1
    Siste melding: 01-12-06, 17:30
  4. armour... hvordan bestiller dere?
    Av Lissa i forumet Naturlig Thyroid medisiner
    Svar: 5
    Siste melding: 29-10-06, 15:10

Bokmerker