Viser søkeresultater 111 til 120 av 165
Tråd: Litt om meg og mitt....
-
23-11-06, 14:14 #111
Da har jeg vært hos legen igjen...
Luftveisinfeksjon og ny runde med penicillin :( Fikk også beskjed om å ikke snakke så mye pga stemmen, det kan legen si det !! Som ikke er plaget med skravlesjuken....
Lite prating frem til jeg skal på jobb igjen på mandag.. Hvordan i alle dager skal jeg overleve denne helgen ? *ler*
Det var ihvertfall bra at det ikke var bronkitt og legen var enig med meg når jeg sa at jeg trodde det han igjen fra de to andre gangene jeg har vært forkjøla, hostet nemlig på akkurat samme måte da, selv om jeg ikke kasta opp.
-
30-11-06, 16:05 #112
Og nå har jeg F**** i H***** gått OPP 5 forbanna Kilo !!!!!!!!!!!!! :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil:
Nå vil jeg ikke mer ! Den vekta skal NED ! Ble advart når jeg skulle begynnte på armour at pga insulin resistensen, så kunne armour gjøre at jeg gikk opp i vekt ! Hva i H***** gjør jeg nå da ???????? Jeg hadde liksom håpet på at armouren skulle få meg NED i vekt og ikke OPP ! Nå er jeg skikkelig :evil: og veldig
Noen som har noen råd ??
-
30-11-06, 23:24 #113
Jeg går heller ikke ned i vekt på Armour, men det har stoppet opp. Jeg vil også ned noen kilo!
• Balder-legen hevder at det er ikke hypothyreose med en TSH på 4,82 som øket til 7,56
• Hypothyreose uten antistoff.
• Levaxin fra oktober 2004. Westhroid fra august 2006. 4 grain ny Armour fra Februar 2010. Levaxin og Liothyronin fra februar 2011. Thyroid-S fra august 2011.
• Stoffskifteprøver etter 4 mndr på Thyroid-S
-
05-12-06, 17:38 #114
Armour og vekt :-(
På kort tid nå, har jeg gått opp ca 5kg og det helt uten grunn.... Jeg bruker 2G armour og 50mcg levaxin og føler meg egentlig ikke helt på topp, men gjorde ikke det når jeg gikk på armour alene heller, men kanskje jeg gikk for kort tid på bare armour til at det egentlig fikk noen ordentlig virkning. Er veldig trøtt hele tiden, snorker veldig og har virkelig problemer med å stå opp om morran....
Jeg har skjønt det på andre her inne som bruker armour, så har vekta begynt å gå ned etter hvert, har det tatt lang tid for dere ?
-
05-12-06, 23:26 #115
Går opp jeg også, så jeg kan ikke gi deg noen trøst. Går på 2 grain og har nå lagt til 37,5µg med Levaxin. Håpte på vektnedgang da jeg startet på Armour for 4 mndr siden. Følte at vekta stoppet opp en tid, men nå øker den gradvis. Men jeg har det bra ellers da så skal vel ikke klage...
• Balder-legen hevder at det er ikke hypothyreose med en TSH på 4,82 som øket til 7,56
• Levaxin fra oktober 2004. Westhroid fra august 2006. 4 grain ny Armour fra Februar 2010. Levaxin og Liothyronin fra februar 2011. Thyroid-S fra august 2011.
-
06-12-06, 02:17 #116
5 kg helt uten grunn er ganske sikkert vann! Drikk kjerringrokk og løvetann te
Du får kjøpt det på apoteket. De virker svakt vanndrivende.
Hilsen Anne Ma
Bekymring er som en gyngestol: Den gir deg noe å gjøre, men den får deg ingen steder.
-
06-12-06, 08:15 #117
Har du tatt noen blodprøver etter at du startet med armour Yvette ?? Jeg skulle ha tatt prøver for en stund siden og vært på balder-klinikken, men jeg har vært syk, så det har ikke blitt noe av.... Har utsatt timen min til utpå nyåret en gang..
Kan nok være enig i at det nok er mye vann Anne Ma, merker det godt på bena mine og har gjort det en stund.
Lurer faktisk på om jeg kanskje hadde det bedre med levaxin og liothyronin, men jeg må kanskje gi armour'en litt bedre tid, jeg stod ikke akkurat først i køen når tålmodighet ble delt ut og har som mange andre, dårlig tid med å bli bedre....
-
06-12-06, 13:31 #118
Ja - jeg tok blodprøver for litt siden og fT4 ar sunket til 12 (ref 9-24). Har vært oppe i 19. fT3 var fin. Høyt oppe i ref.området og TSH fortsatt utradert. Jeg vet ikke hvor mye denne fT4-greia betyr. Men er det den som gjør at jeg legger på meg så vurderer jeg å gå over til Levaxin og Liothyronin igjen.
Opprinnelig skrevet av Leya
Jeg var på vei oppover i kilo når jeg skiftet til Armour - etter en vektnedgang til 54 kg. Jeg blir sprøyte gal av dette. Trener så jeg ligger langflat. På nivå med Lilja tror jeg, men det hjelper ikke det bøss! Allikevel føles det feil å klage over dette, men siden vi snakker om det...
Ned og så opp igjen med Levaxin. Stopp og så opp med Armour. Hva skal en stakker forstå? Og - overgangsalder i tillegg! Phuu...og sukk...*arghh*• Balder-legen hevder at det er ikke hypothyreose med en TSH på 4,82 som øket til 7,56
-
10-12-06, 11:12 #119
Jeg har ikke tatt blodprøver enda, men jeg føler meg faktisk litt bedre når jeg nå går på 2G armour og 50mcg levaxin, så jeg prøver dette frem til jul og så får jeg se hva jeg gjør.
Apropo det ja !! Jeg har jo ikke fått ny resept på armour og jeg som har krangla så fælt med Balder klinikken....! Vet nesten ikke om jeg tørr å ringe dit og be om ny resept
men jeg må vel krype til korset, for jeg er tom for armour til mandag...
Stakkars deg Yvette!! Føler med deg når det gjelder trenging og vekt !! Vi får krysse fingrene for at vi finner riktig dose eller medisin som funker på sikt.
Idag er jeg ikke fullt så sint på denne vekta mi, tror jeg har resignert litt egentlig.... Men med 30kg overvekt, så burde jeg nok ta meg selv litt mer i nakkeskinnet og passe mer på hva jeg dytter i munnen noen ganger. Tror faktisk nyttårsforsett nr 1. blir det
Denne uka har jeg rota noe forferdelig, på tirsdag dukket jeg opp hos frisøren min og fikk beskjed om å komme igjen når jeg hadde time, dagen etter....
På onsdag dukker jeg opp til vann aerobiq timen og oppdager når jeg skal ta på meg badedrakta at den ligger igjen hjemme !! :evil: Det er bare ikke mulig....
Satt meg i badstua i 20 min og tok sol i 20 min, men kjipt at jeg ikke fikk trent, for ryggen er skikkelig ufin med meg om dagen. Jeg lovte til gjengjeld å ta en dobbeltime til onsdag igjen, så jeg er vel helt kaputt til torsdag tenker jeg.... *flir*
-
10-12-06, 18:13 #120baremei Gjest
Er lov å spørre hvorfor?
Opprinnelig skrevet av Leya
Lignende tråder
-
Litt om meg og mitt. Jeg har hatt lavt stoffskifte i mange år.
Av Bellissimo i forumet Lavt stoffskifteSvar: 1Siste melding: 10-10-09, 12:12 -
Håper noen kan hjelpe meg litt...veksler stoffskiftet mitt??
Av Marina73 i forumet Lavt stoffskifteSvar: 8Siste melding: 03-04-08, 19:55 -
lurer litt på stoffskiftet mitt
Av evius i forumet Lavt stoffskifteSvar: 4Siste melding: 01-05-07, 20:36 -
Litt om meg og mitt....
Av Leya i forumet PresentasjonerSvar: 24Siste melding: 25-04-07, 17:33 -
Ny i forumet. Litt om mitt sykdomsforløp...
Av Thyr i forumet PresentasjonerSvar: 6Siste melding: 04-05-06, 22:32
Svar med sitat
Bokmerker