Viser søkeresultater 101 til 110 av 179
-
07-12-10, 12:16 #101
Sv: Har fået Armour Thyroid ved et tilfælde!!!
Tja. Lægen skrev to helt alm. udseende gule recepter. Han skrev: Tbl. Erfa Thyroid (USP) 125 mg, 500 tbl., d.s. For decreased thyroid function. Og så sendte jeg dem først som scan /pr. email til http://www.pharmacy-international.de/ Dette dog først efter at have konfereret med apotekeren pr. email.
Så eftersendte jeg originalerne som alm. papirpost til apotekets fysiske adresse. Så blev det bare sådan. Bruger VISA og slipper på den måde for bøvl med at betale forud.
Mht apoteket har jeg efterhånden hørt om flere, der på i hvert fald nogle apoteker har fået et andet - men parallelt - produkt i stedet for det, der konkret bærer navnet som står nævnt på recepten. Jeg ved ikke, om den går, når det er thyroid - det er jo ikke alle, der føler sig trygge ved noget andet end syntetisk medicin, mange har end ikke hørt om det, og så er de måske ikke villige til at gøre noget, der kan føles ekstra risikabelt. Det kan man jo blive nødt til at finde sig i. Men man kan jo altid spørge
---
Ja, jeg reagerer meget kraftigt på Euhtyrox. Og glemte i øvrigt i ovenstående at fortælle, at jeg også får oppustet mave i løbet af en halv times tid OG får en jammerlig følelse af at skulle på toilet, uanset at resultatet enten udebliver eller minder om noget fra en kat (undskyld billedet). Dette varer hele dagen og natten med. Min mor får det på samme måde plus kæmpe mavepine.
-
14-12-10, 13:46 #102
JEG ER SÅ GLAD

Jeg har lige fået brev fra min endokrinolog..... han ser ikke noget problem i at jeg får Erfa Thyroid så han vil sende mig en recept

Kærlig hilsen
Cirkeline
Jeg fik i september 2009 konstateret for lavt stofskife
Begyndende knogleskørhed?
Lad aldrig noget forhindre dig i at være et godt menneske
-
14-12-10, 14:21 #103
Det begynder at nytte altsammen, hva`?
Det har kun taget 4-5 år, siden jeg begyndte poste "nyheder" om Thyroider USP på min danske hjemmeside, som den første i Danmark. Bl.a. en "essay" om Armour Thyroid postet i november 2006 blev læst (hold fast!) 69.385 gange og på loggen ser jeg, at der var IP-numre fra nærmest alle hospitaler og universiteter + en enorm masse danskere der var forbi dette emne - så noget må da have sivet ind. Din endokrinolog -Cirkeline - er i hvert fald den første dansk læge (jeg hører om) der i fuld offentlighed vedkender sig thyroid-lægemidler! GODT GÅET Cirkeline!
• Tak for at du læste mit indlæg.
• Vil du vide lidt om hvad jeg står for, er du velkommen til at læse min signatur her
-
14-12-10, 15:09 #104
Og jeg er glad på dine vegne, Cirkeline
-
14-12-10, 18:20 #105
TILLYKKEEEEEE Cirkeline

Mon man kunne få navnet på den danske endokrinolog?
SÅ skønt for dig
Fokusér på det du gerne vil have og det vil komme til dig
-
14-12-10, 18:23 #106

-
14-12-10, 18:48 #107
Må hive meg på i rekken av gratulasjoner!
-
14-12-10, 19:25 #108
TAK for alle jeres lykkeønskninger

Ja det nytter... og det er godt gået takket være alle jer herinde som er vedholdende, stædige og stærke
Jeres stemmer bliver hørt herinde og uden jer havde jeg ikke vidst at der var andre alternativer end Eltroxin 
Kærlig hilsen
Cirkeline
-
15-12-10, 17:37 #109
Toppers Cirkeline
-
25-01-11, 17:48 #110
Knogleskørhed!!!!
Hej

I sidste uge var jeg inde og få lavet en knoglemineralundersøgelse og har fået svar i dag:
Jeg kan se at du rent faktisk har begyndende knogleskørhed. Det kræver mere intensiv behandling end blot D-vitamin og kalktilskud. Vi skal sammen diskutere hvilket middel du skal have og hvad der kan være af bivirkninger
Jeg prøver at sige til mig selv at der er en løsning - jeg skal ikke spise piller med bivirkninger men jeg kan mærke at jeg er ved at give lidt op. Følte lige at jeg var ved at være på rette vej og så får jeg denne besked. Jeg er altså kun 36 år - det er alt for tidligt
Hvad skal jeg gøre
Kærlig hilsen
Cirkeline
Lignende tråder
-
Jeg fik konstateret for lavt stofskifte for snart 3 år siden
Av Prinsessen i forumet Lavt stoffskifteSvar: 77Siste melding: 11-02-14, 16:13 -
24.02.2009: Påbegynt dagbok
Av Vigdis i forumet DagbokerSvar: 3Siste melding: 18-07-10, 12:02 -
Jeg fik konstateret lavt stofskifte for ca 4 uger siden
Av Karen M i forumet Lavt stoffskifteSvar: 13Siste melding: 17-01-09, 21:08 -
Mat og Helse for September?
Av marge i forumet Diverse relatert til helse og sykdomSvar: 3Siste melding: 03-09-05, 23:36
Svar med sitat

Bokmerker