Hei Belle
Jeg har brukt levaxin i 15 år og har aldri opplevd å være symptomfri. MEN det kan (og var kanskje hos meg også) et doseproblem. Jeg ser du snakker om Balderklinikken, og at du ikke liker at de tenker endel alternativt. Det er jo nettop det som er positivt med Balder. Du vil jo gjerne ha thyroid...og det er nå engang slik at dette er alternativt i forhold til skolemedisinens holdninger.

Når det er sagt er IKKE dette en anbefaling til Balder, for det jeg ikke liker er at de skal ha en fot i hver leir (dvs blande thyroid og levaxin/alternativt og skolemedisin) for enhver pris. Samt at de også har tendenser til å dosere thyroiden homeopatisk Men jeg fikk resepten min der og derfra er jeg egen konge.
Riktignok den dyreste resepten jeg noen gang har fått og da snakker jeg ikke og prisen på medisinen.
Det finnes andre leger som skriver ut thyroid, hvis du i tillegg vil ha hjelp til blodprøver og behandling, men jeg har ingen å anbefale fordi jeg har fått mine medisiner hos Balder. Det jeg vil anbefale er at du bruker ordet "brukermedvirkning" i pasientkonsultasjonen, les det Kevlin refererer til i sitt innlegg. Dette er viktig, fordi det er en rett du har i møtet med legen. Kanskje du på den måten kan få fastlegen din til å søke registreringsfritak på thyroid til deg.