Viser søkeresultater 1 til 8 av 8
Threaded View
-
05-06-06, 23:45 #8
Hei!
Føler jeg har blitt veldig bra i forholdt til det jeg har vært, men husker ikke hvordan jeg var da jeg var frisk. Har gått på levaxin i ett år og levaxin og Armour siden januar ,og det var siden januar at jeg følte at det gikk fremover. Tåken lettet, humøret ble bedre , trøttheten forsvant,håret har holdt seg på hodet og fargen er tilbake m.m. Må samtidig nevne at dagsrutinene er lagt helt om. Trenger hvile nok og søvn nok ellers er jeg ute og kjører- tåler lite stress og unngår så godt jeg kan dette. Står opp og legger meg til normale tider, tar medisin til faste tider og er ikke så hysterisk på husarbeid som jeg var før- har overlevd mange hybelkaniner
Ting tar tid og tror at det er forskjellig fra menneske til menneske til hyper og hypo til mann/ kvinne, ung /gammel. En vet best selv når man er ok eller ikke. Legen min mente allerede for ett år siden at jeg var ok- ut i fra prøvene, men det er min kropp og den har jeg hatt i mange år og kjenner den bedre enn legen min.
Hias
Lignende tråder
-
Jeg har siden 1997 haft periodisk forhøjet stofskifte/Graves
Av Anne H H i forumet Lavt Stoffskifte etter GravesSvar: 106Siste melding: 12-09-12, 20:51 -
Operert, jodbehandlet, medisinert og blir lett overtrent
Av Helga i forumet Kreft i skjoldbruskkjertelenSvar: 16Siste melding: 30-09-10, 12:49 -
Tidligere medisinert Graves, kan jeg være på vei til lav nå?
Av tussi i forumet Graves sykdomSvar: 5Siste melding: 24-06-08, 19:59 -
Graves og radiojod
Av Tone i forumet Radiojod / Radioaktiv jod behandlingSvar: 5Siste melding: 06-08-05, 16:54 -
Prøveresultat og har fått radiojod for Graves
Av meg i forumet Radiojod / Radioaktiv jod behandlingSvar: 6Siste melding: 28-06-05, 11:16

Svar med sitat
Bokmerker