Viser søkeresultater 1 til 10 av 47
Threaded View
-
24-10-10, 12:42 #32
Sv: Blir ikke tatt seriøst...
For min egen del så er jeg ikke så lenger opptatt av stoffskiftets måleverdier - de gir en indikasjon på hvordan verdiene forandrer seg - that's it!
(..men det er jo litt spennende å se hvor MITT normalområde vil befinne seg, da).
Jeg er mer opptatt av verdiene til B12, D3, Ferritin, EPO og noen til (som jeg ikke husker nå
)
Det er greit for meg å tenke sånn om fT4 og fT3 nå (for ikke å snakke om TSH) - selv om jeg ikke er helt oppe å går enda, så har jeg ikke den indre uroen lenger.
Dvs den uroen som jeg hadde når jeg ikke visste hva som feilte meg - den uroen som fortsatt var der i utprøvningen av Levaxin, og siden liothyronin.
Jeg ble veldig usikker på hva som var hva - blodprøvene var liksom noe konkret..
NÅ kan jeg "hvile i troen" - i betydningen: jeg vet at jeg er på rett vei med de tilskuddene jeg tar, men vet også at det fremdeles vil ta tid.
Belle (som bare er i begynnelsen av tjueåra) opplever at legen ikke tar henne seriøst - det er jo ingen god begynnelse.
For å nå fram (hos en ny lege..?) så kan hun lese seg opp her inne og finne relevante linker for så å ta utskrifter:
kunnskap er makt og litt utvalgte utskrifter er fint å ha til legen når hukommelsen svikter helt på hva det nå var man skulle si igjen..Kevlin
... bare fordi du er paranoid: så betyr ikke det at de ikke er ute etter deg!!
Lavt stoffskifte - Erfa Thyroidfra slutten av 2009
Min første halve pille med Erfa
Lignende tråder
-
Hjelp forstår ikke helt: Blodprøver tatt i sammenheng med Hypotyreose
Av GJV i forumet BlodprøverSvar: 7Siste melding: 09-05-09, 11:36 -
Er ny her. Har hypothyreose og blir ikke bra
Av Rufus i forumet PresentasjonerSvar: 2Siste melding: 30-01-09, 22:55 -
Jeg blir ikke klok på dette, noen som kan hjelpe meg?
Av Veronica i forumet BlodprøverSvar: 8Siste melding: 19-08-08, 09:23 -
Verdiene blir ikke stabile.......
Av Solstråle i forumet Normalverdiene?Svar: 28Siste melding: 02-08-08, 18:20 -
Blir ikke bedre etter operasjon...
Av sofus i forumet OperasjonssalenSvar: 12Siste melding: 14-02-07, 14:05

Svar med sitat
Bokmerker