For min egen del så er jeg ikke så lenger opptatt av stoffskiftets måleverdier - de gir en indikasjon på hvordan verdiene forandrer seg - that's it!
(..men det er jo litt spennende å se hvor MITT normalområde vil befinne seg, da).
Jeg er mer opptatt av verdiene til B12, D3, Ferritin, EPO og noen til (som jeg ikke husker nå )

Det er greit for meg å tenke sånn om fT4 og fT3 (for ikke å snakke om TSH) - selv om jeg ikke er helt oppe å går enda, så har jeg ikke den indre uroen lenger.
Dvs den uroen som jeg hadde når jeg ikke visste hva som feilte meg - den uroen som fortsatt var der i utprøvningen av Levaxin, og siden liothyronin.
Jeg ble veldig usikker på hva som var hva - blodprøvene var liksom noe konkret..

NÅ kan jeg "hvile i troen" - i betydningen: jeg vet at jeg er på rett vei med de tilskuddene jeg tar, men vet også at det fremdeles vil ta tid.

Belle (som bare er i begynnelsen av tjueåra) opplever at legen ikke tar henne seriøst - det er jo ingen god begynnelse.
For å nå fram (hos en ny lege..?) så kan hun lese seg opp her inne og finne relevante linker for så å ta utskrifter:
kunnskap er makt og litt utvalgte utskrifter er fint å ha til legen når hukommelsen svikter helt på hva det nå var man skulle si igjen..