Viser søkeresultater 1 til 10 av 47
Threaded View
-
23-10-10, 22:05 #26
Sv: Blir ikke tatt seriøst...
Legen sa at jeg var undermedisinert, og økte dosen noe.
Legge på seg 3kg i ÅRET av levaxin? :S
Jeg har gått opp noen kilo de siste månedene, etter levaxin, uten at jeg finner noen mening i hvorfor. Kanskje det er levaxinen.
Blir ikke dårlig av det, og har egentlig veldig bra effekt på energinivåer, og det er jeg jo glad for, men det svaier en del. Har dager hvor jeg ikke orker noe som helst. Før jeg økte dosen nå nylig var de blitt litt hyppigere enn de var i starten. Jeg har ikke gått på det så veldig lenge enda, siden mars tror jeg det var, og i starten var det helt fantastisk, men det varierer noe. Jeg har hatt lyst til å bytte til Armour fordi jeg har hørt så mye bra om det, men legen min sa at hun skriver det ikke ut, og at det uansett er likegreit å vente til jeg har gått på levaxin i ett år eller noe liknende først.. vet ikke helt..
Gjør uansett alt for å gå ned i vekt, jeg har byttet ut mesteparten av karbohydrater med masse fett, unngår raske karbohydrater, jeg prøver å spise mer, men jeg er 10cm større rundt midjen nå enn det jeg var for ett år siden :( frustrerende, er det det er.. har hørt at det ordner seg for veldig mange på armour.. jeg vet ikke hvordan energisvingningene skal være, men jeg fikk beskjed om at de kommer ikke til å bli borte. det liker jeg ikke helt tanken på.
er jo også irriterende at jeg ikke kan unne meg godsaker uten å gå opp 3kg bare jeg ser på det. burde jo ikke være et problem å ta seg en burger eller sjokolade i ny og ne..TSH 3.4, ingen påviste antistoffer. Levaxine siden mars 2010
Lignende tråder
-
Hjelp forstår ikke helt: Blodprøver tatt i sammenheng med Hypotyreose
Av GJV i forumet BlodprøverSvar: 7Siste melding: 09-05-09, 11:36 -
Er ny her. Har hypothyreose og blir ikke bra
Av Rufus i forumet PresentasjonerSvar: 2Siste melding: 30-01-09, 22:55 -
Jeg blir ikke klok på dette, noen som kan hjelpe meg?
Av Veronica i forumet BlodprøverSvar: 8Siste melding: 19-08-08, 09:23 -
Verdiene blir ikke stabile.......
Av Solstråle i forumet Normalverdiene?Svar: 28Siste melding: 02-08-08, 18:20 -
Blir ikke bedre etter operasjon...
Av sofus i forumet OperasjonssalenSvar: 12Siste melding: 14-02-07, 14:05

Svar med sitat
Bokmerker