Viser søkeresultater 1 til 10 av 22
Threaded View
-
05-10-10, 11:43 #13
Sv: Ny her.....
Du har vært helt i bunnen av normalområdene på ft3 og ft4. Sett i sammen med en TSH over skalaen burde dette ha fått bjellene til en parkeringsplass for isbiler til å kime for legen.
Dersom den private hører på deg og tar mer hensyn til din erfaring enn "normalområdene" så synes jeg du skal fortsette å bruke vedkommende. Du kan gjøre dette parallellt med en henvisning via den andre legen din.
Anti-tpo vil fortelle om det er den vanligste årsaken til lavt stoffskifte som er på ferde hos deg; at kroppen begynner krig mot kjertelen og dreper den. Det vil i så fall stemme bra med at du har svingt fra "høyt stoffskifte" til lavt.
Jeg synes du bør lese litt om lavt stoffskifte og markørene selv for dette fordi du vil komme til å ha bruk for å vite dette for å argumentere behandling til legen. Det er mye enklere å få den behandlingen du trenger dersom du selv også kan litt om saken, symptomer, blodprøver og behandlingsalternativ. De fleste leger kan dessverre fryktelig lite om denne sykdommen (som rammer nesten 1 av 10 personer!!!) og mange tror at den er 1) enkel å behandle og 2) ubetydelig og at det 3) finnes bare én medisin ....Diagnostisert etter "depresjonsymptomer" - mai 2010 & smgjs private side ...-- og det som er deilig er at NÅ er avataren min ironisk
Lignende tråder
-
Lavt stoffskifte i forbindelse med svangerskap
Av Monja i forumet Lavt stoffskifteSvar: 29Siste melding: 26-02-10, 03:17 -
Fra lavt til for høyt stoffskifte?
Av Nelly i forumet Stoffskifte vekslende mellom høyt og lavtSvar: 4Siste melding: 30-04-09, 13:24 -
Høyt stoffskifte, så lavt. Graviditet med høyt TRAS
Av Evamol i forumet Stoffskiftesykdommer og graviditetSvar: 8Siste melding: 11-04-08, 08:55 -
Mulig å gå fra lavt til høyt stoffskifte?
Av Vilde i forumet Stoffskifte vekslende mellom høyt og lavtSvar: 5Siste melding: 20-11-06, 15:58 -
Lavt stoffskifte etter fødsel
Av Line i forumet Lavt stoffskifteSvar: 8Siste melding: 29-08-06, 07:08

Svar med sitat

Bokmerker