Viser søkeresultater 1 til 10 av 415
Threaded View
-
22-10-10, 21:13 #11
Sv: Fikk diagnosen hypotyreose i 2007, etter en fødsel.
Takk for svar n`Finn og BeritM!

Nei, jeg ble ikke trett etter økning som du BeritM, og jeg var jo enda trettere på 135 mg. Det som jeg føler er litt pussig, er at når trettheten setter inn, får jeg veldig lav puls. Kjenner litt trykk og muskelverk i brystet nå også, og det uroer meg litt.. Men det er ikke så ille som det var, ikke at det var så ille heller, men nok til at jeg merket det og fikk meg til å stoppe opp på gåtur.
Ble litt trist nå må jeg innrømme... En venninne av meg sa akkurat nå på vår lille kveldstur, hvor vi løser verdensproblemer, at jeg hadde forandret meg veldig mye. Hun hadde aldri trodd, at jeg skulle bli slik sa hun. Jeg orket ikke å spørre hva "slik" betydde, men jeg tror hun mener at jeg har resignert til det meste...
Men takk for oppmuntringen n`Finn, jeg håper og tror at jeg er på bedringens vei også.
Og jeg har jo forandret meg på noen uker da.. men det er langt til jeg er tilbake som den fandenivoldske varmhjertede urokråka jeg var før..
Lignende tråder
-
Hei på fredag fikk jeg diagnosen 7.mai 2010
Av Yvai i forumet PresentasjonerSvar: 3Siste melding: 10-05-10, 16:46 -
Fikk diagnosen Graves for 2 dager siden
Av Yvai i forumet Graves sykdomSvar: 6Siste melding: 10-05-10, 13:47 -
Fikk diagnosen Hashimotos for en tid tilbake
Av Carro i forumet Hashimoto's thyroiditt (anti-TPO)Svar: 76Siste melding: 10-02-10, 14:24 -
Lavt stoffskifte etter fødsel
Av Line i forumet Lavt stoffskifteSvar: 8Siste melding: 29-08-06, 07:08 -
Fikk diagnosen lavt stoffskifte for 1 år siden
Av marianne i forumet Lavt stoffskifteSvar: 11Siste melding: 25-05-05, 11:08

Andrè Bjerke.
Svar med sitat

Bokmerker