Viser søkeresultater 1 til 10 av 12
Threaded View
-
22-10-10, 17:39 #6
Sv: Euthyrox mindsker t3 hos nogle
Hej Nielsigne
Ja jeg bor i Århus området og går til kontrol på Århus Sygehus. De virker til kun at tænke på total-værdierne, jeg er så nysgerrig efter at få målt de frie værdier. Har spurgt om det tusinde gange, men prøver igen næste gang.
Jeg har fået det meget bedre med Euthyrox, mere overskud og energi. Har dog også Karpal Tunnel syndrom især tidligt om morgenen og forstoppelse...
Jeg tager dog også anden medicin, som kan give den bivirkning, så jeg ved ikke hvad årsagen er.
Jeg har også en knude i hypofysen og forhøjet prolaktin, som bliver behandlet medicinsk.
Har læst dit forløb - spændende læsning. Det er SÅ godt at du har fået det bedre!
Ved ikke hvordan jeg skulle gribe det an i givet fald, hvordan klarer man det med en recept og hvad med told når man bestiller udenlands? Ved at der er tråde herinde der beskriver det, så du behøver ikke skrive svar om det. Skal også lige tænke over, om jeg orker endnu et medicin-skifte, og om jeg tør, ved ikke om det går at blande med den anden medicin jeg tager.
Godt at høre fra dig og fortsat god vind med den nye medicin...
Mhv. Gitte
Lignende tråder
-
Skift fra Euthyrox
Av hannemiriam i forumet Levaxin, Eltroxin, Euthyrox etc.Svar: 6Siste melding: 19-06-10, 22:48 -
Flere spørgsmål fra en ny stofskifte patient
Av 78lykke i forumet Hjerneskade av lavt stoffskifte: kognitive, psykiske og nevrologiske plagerSvar: 16Siste melding: 17-09-09, 22:24 -
ny medisin merck euthyrox
Av nora i forumet Levaxin, Eltroxin, Euthyrox etc.Svar: 6Siste melding: 14-04-09, 18:28 -
kan nogle tyde mine blodprøver???
Av solskin i forumet BlodprøverSvar: 6Siste melding: 04-08-08, 22:10

Svar med sitat
Bokmerker