Viser søkeresultater 1 til 10 av 12
Threaded View
-
22-10-10, 17:07 #5
Sv: Euthyrox mindsker t3 hos nogle
Hej

Mit t3 faldt også på Euthyrox. Jeg ved ikke helt, hvad der resulterer i hvad, men jeg havde karpal tunnel syndrom, dårlig mave og meget andet og endte med at skifte til Erfa thyroid (Det er det, som er på billedet på forummets forside)
Jeg havde det rigtig godt, da jeg skiftede den ny Eltroxin - som jeg føler, nær havde slået mig ihjel!!! - med Euthyrox. Det gik virkelig fremad med alt, så jeg var ved at droppe tanken om thyroid.... Indtil de første seks uger var gået - så gik det ned ad bakke i en fart.
Måske kan jeg bare ikke tåle syntetisk stofskiftemedicin længere. Og måske er jeg også bare dårlig til at danne t3 selv. I hvert fald går det bedre på Erfa end på noget andet.
Klik på linket i min signatur, hvis du vil læse mere om mit skift.
Jeg hæfter mig ved, at du skriver t3 og t4 og ikke ft3 og ft4. Mon du bor i Århus, hvor man ikke tager det der lille f så nøje?
Nielsigne.
Lignende tråder
-
Skift fra Euthyrox
Av hannemiriam i forumet Levaxin, Eltroxin, Euthyrox etc.Svar: 6Siste melding: 19-06-10, 22:48 -
Flere spørgsmål fra en ny stofskifte patient
Av 78lykke i forumet Hjerneskade av lavt stoffskifte: kognitive, psykiske og nevrologiske plagerSvar: 16Siste melding: 17-09-09, 22:24 -
ny medisin merck euthyrox
Av nora i forumet Levaxin, Eltroxin, Euthyrox etc.Svar: 6Siste melding: 14-04-09, 18:28 -
kan nogle tyde mine blodprøver???
Av solskin i forumet BlodprøverSvar: 6Siste melding: 04-08-08, 22:10

Svar med sitat
Bokmerker