Viser søkeresultater 1 til 6 av 6
Threaded View
-
21-10-10, 14:06 #3
Sv: "Sköldkörteln och dess sjukdomar" av Hans Lemker
Jeg leser boka til Lemker nå, lånt via biblioteket. Om sin egen historie skriver han blant annet
Videre skriver han atEfter mer än 2 års behandling med Levaxin kunde inte en optimal dosering uppnås. Even om alla kroppsfunktioner normaliserats uppstod hela tiden problem med undertryck i huvudet som åtgärdades med höjd dos som efter några dagar ledde till övertryck i huvudet med våldsamma migränattacker i en till två dagar och som försvann när dosen minskades. En merkbar förbättring har dock åstadkommits genom övergång till behandling med en kombination av Levaxin (T4) og Liothyronin (T3)Boka er gjennomlest av leger og apotekere, så det faglige bør være riktig. Desverre kan jeg ikke se at det står noe om thyroidden genomsnittliga dygnsdosen är nu efter 5 års behandling nere på 0,0375 milligram Levaxin (T4) och 0,075 mikrogram liothyronin (T3)• Hashimoto's, hypotyreose, Armour 2009
• Å leve med binyrebarksvikt eller binyretretthet
• Ren T3 og LDN (lav dose Naltrexon) 2012, virket ikke for meg. Bruker thyroid
Lignende tråder
-
Min nye kokebok-"bibel" - "Nourishing Traditions"
Av anitab i forumet Helbred og kostholdSvar: 1Siste melding: 25-09-11, 15:06 -
Hvad er "fagmand", "fagfolk" eller "faglig ballast"?
Av Anisa i forumet Diverse relatert til helse og sykdomSvar: 1Siste melding: 22-09-10, 15:29 -
"Vores stjålne fremtid" ("Our Stolen Future")
Av Anisa i forumet Andre bøkerSvar: 4Siste melding: 07-03-09, 16:12 -
"konen", "damen", "madamen" mm. er prol.
Av Anisa i forumet Forum: Andre emner (enn stoffskifte)Svar: 2Siste melding: 02-03-09, 17:11

Svar med sitat

Bokmerker