Fikk ny endo. Men ble med en time:( Hun sa at det kan se ut som kroppen min ikke tar til seg all Levaxin, at jeg skulle trappe opp 100 mcg i uka og begynne å ta tablettene om natten(mest mulig tom mage). Etter 6 uker viste prøvene hos fastlegen samme måling. Hva kan være grunnen tro? FT4 er 15, og jeg trives på rundt 20. Har fått tilbake utslett i ansikt, er kvalm som fy, litt svimmel, og sliten. Skal følges opp av fastlegen nå. Han kan desverre lite. Endo tenkte jeg hadde en immunsviktsykdom som bakenforliggende årsak til Graves siden jeg hele tiden har hatt høye Anti-TPO verdier. Hvilken immunsvikt sa hun ikke. Min mor har mye av samme symptomer som meg og vi har begge hatt Cytomegalovirus. Min reaktiverte seg noen ganger( noe som liksom ikke skal kunne skje såfremt man ikke har Hiv/aids.Har ikke det) Begynner å lure på om min mor og jeg har virusutløst ME. Virker ikke som helsevesen er så interessert i å finne ut hva som feiler oss selvom begge koster samfunnet mye nå som hun ikke klarer jobb og jeg kun klarer 40%. Er vel ikke så interessant fordi det ikke finnes behandling?
Endo sa også at jeg måtte akseptere at jeg er kronisk syk... Det er en stor kamel å svelge!!!!!!!!!!!!!! MEn ok så kan jeg akseptere det, men jeg vil likevel ha medisin som kroppen min kan ta til seg, slik at jeg kan fungere optimalt. Nå er jeg som sagt kvalm. Men også fryktelig irritabel/emosjonelt ustabil, blir helt skjelven dersom jeg girer meg opp, svimmel, deprimert. Når jeg skal legge meg ser jeg nesten uten unntak for meg katastrofer som involverer barn eller ektemann. Blir helt oppskaket, men tenker...here we go again. Var akkurat slik den gangen jeg skulle slutte på Levaxin for å " vekke" egenproduksjonen. Har ei venninde som har Ft4 lik 11 som ikk efår medisin men som ikke føler seg syk(!!!) OMG, når jeg hadde 11 følte jeg meg nær døden... forskjell på folk m.a.o. Nei, nå skriver jeg mye... en siste tanke.. JEg er egentlig ikke så glad i data( stjeler tid og ikke minst energi!) Hva med at folk fra Osloområdet kunne møttes og utveksla erfaringer? Kunne dratt på en rolig, stille cafe f. eks. Er noe jeg ville prioritert energi på.

Med vennlig hilsen fortsatt syk;(