Viser søkeresultater 1 til 10 av 16
Tråd: Forsiktig optimist
Hybrid View
-
19-10-10, 20:29 #1
Sv: Forsiktig optimist
Jeg vet ikke. Kom ikke på å spørre om det. Jeg *tror* han vanligvis har mer problematiske pasienter enn meg - hvor man kanskje må gå mer varsomt fram. Lurer litt på at jeg fikk en blåkopi-treatment der.

Men siden det gikk så greit med 30mg i dag så ser jeg ingen grunn til å prakke med å dele den tabletten mer.Diagnostisert etter "depresjonsymptomer" - mai 2010 & smgjs private side ...-- og det som er deilig er at NÅ er avataren min ironisk
-
19-10-10, 20:43 #2
Men siden det gikk så greit med 30mg i dag så ser jeg ingen grunn til å prakke med å dele den tabletten mer.[/QUOTE]
Høres ut som vi tåler forandringer godt, begge to. Så stå på!!
-
20-10-10, 09:03 #3
Diagnostisert etter "depresjonsymptomer" - mai 2010 & smgjs private side ...-- og det som er deilig er at NÅ er avataren min ironisk
-
09-11-10, 10:51 #4
Ja, og da har jeg gått helt over på ERFA. Jeg byttet 50µg levaxin mot 30mg Erfa i 3 uker på rad og nå har jeg gått på 90mg i en uke. Det gikk så langt helt problemfritt og uten kranglete binyrer. Takker forebygging og ferie for det.
Skal fortsette på samme dose iallfall i en uke til før jeg skal til fastlegen og ta blodprøver - greit at blodspeilet er stabilt da. Tror kanskje det er litt lite. Har ikke hyposymptomer ennå, men kveldstemperaturen er redusert med 0,2-0,3 i forhold til da jeg brukte levaxin og det kan jo antyde at jeg må opp.
Ellers er erfaringen så langt at 3kg med vann slapp umiddelbart. Og at jeg ikke fikk ødemer i 40 graders varme engang (mens jeg hadde dem ved 25 grader i sommer), og så har flere av de irriterende småkvisene forsvunnet... og at jeg kjenner meg som meg selv - som friskemeg.
Jeg har jo alltid sagt at levaxin virket bra for meg, og det fastholder jeg. Jeg hadde kunnet fungere lenge om den fortsatte å virke som den gjorte. Men det kjennes ut som det er forskjell også. Jeg kan ikke navngi den endringen godt nok til at noen ville kunne tro meg, men jeg *tror* noe er annerledes. Jeg skal nok komme tilbake til dette når ting ikke er så "ferskt". (Etter en måned regner man paceboeffekten som borte.
)
Ellers er det eliminasjonsdiett som står på tapetet. Det har jeg skrevet mer om i bloggen.Diagnostisert etter "depresjonsymptomer" - mai 2010 & smgjs private side ...-- og det som er deilig er at NÅ er avataren min ironisk
Lignende tråder
-
Forsiktig med ekstra D -vitamin ved Sarkoidose
Av Pusen i forumet D-vitaminSvar: 14Siste melding: 28-03-13, 20:35 -
Det er lov å være optimist!
Av Atina i forumet SolskinnshistorierSvar: 12Siste melding: 04-11-10, 15:44

Svar med sitat
Bokmerker