Viser søkeresultater 1 til 10 av 22
Threaded View
-
19-10-10, 20:23 #4
Sv: Synes det er såå vanskelig å gå og "klage" til legen min....
Kjære deg, Madagaskar, nå behøver du en klem!

Du er ikke hypokonder. Du har hypotyreose. Og det er ikke rart at du ikke er bra med disse verdiene (et lite forbehold siden du ikke har skrevet inn referanseverdier). TSH på 13 er altfor høyt, og fT4 på 12 er lavt. Du bør opp i dose på medisineringen etter min mening.
Og når du forteller legen om hvordan du har det, så klager du ikke!!! Du gir informasjon som en dyktig lege lytter til og reagerer etter.
Den private legen jeg konsulterte i sommer ba meg skrive ned min sykdomshistorie + mine nåværende symptomer + hva jeg forventet meg av legesenteret. Et eksempel til etterfølgelse, synes jeg. Kanskje du kan ta initiativ til å skrive ned hvordan du føler deg? Det er lettere enn å prøve å huske alle symptomer under legebesøket også.
Lignende tråder
-
Lavt stoffskifte i forbindelse med svangerskap
Av Monja i forumet Lavt stoffskifteSvar: 29Siste melding: 26-02-10, 03:17 -
Fra lavt til for høyt stoffskifte?
Av Nelly i forumet Stoffskifte vekslende mellom høyt og lavtSvar: 4Siste melding: 30-04-09, 13:24 -
Høyt stoffskifte, så lavt. Graviditet med høyt TRAS
Av Evamol i forumet Stoffskiftesykdommer og graviditetSvar: 8Siste melding: 11-04-08, 08:55 -
Mulig å gå fra lavt til høyt stoffskifte?
Av Vilde i forumet Stoffskifte vekslende mellom høyt og lavtSvar: 5Siste melding: 20-11-06, 15:58 -
Lavt stoffskifte etter fødsel
Av Line i forumet Lavt stoffskifteSvar: 8Siste melding: 29-08-06, 07:08

Svar med sitat

Bokmerker