Viser søkeresultater 1 til 10 av 16
Tråd: Forsiktig optimist
Threaded View
-
19-10-10, 07:27 #4
Sv: Forsiktig optimist
"Ingen overraskelser" sa legen - og fortsatte med å si at jeg sannsynligvis har en matintoleranse som har medført lekk tarm og kanskje også candida ... Og at jeg må holde meg unna gjær, sukker (si dét til en trønder da!
), mel, melk, mesteparten av frukt (max 200g daglig), egg og en god del andre spesifikke matvarer minst en måned - halvannen.
(Han kjører candidakuren med leverrens for sikkerhets skyld oppi dette....)
Så jeg kom derifra med en kostholdsmessig hodepine... Men med håp om at jeg kanskje kan klare å finne synderen, og bli bedre.
Og med gleden over å se at vitaminene jeg har pakket i meg for en stor del er inkludert i leverrensekuren, sånn at jeg iallfall kan være fornøyd over å ha gjort "noe" riktig også.
Jeg fikk også med resept på Erfa da.
Så i dag har jeg (i mangel på delbare 30mg - skulle egentlig erstatte 25µg med 15mg) erstattet 50µg levaxin med 30mg erfa. 10-14 dager til opptrapping. Det blir sabla mye å holde styr på en periode framover, men jeg får bare ta det med et smil og "go for it".Sist endret av smgj; 19-10-10 kl 08:44
Diagnostisert etter "depresjonsymptomer" - mai 2010 & smgjs private side ...-- og det som er deilig er at NÅ er avataren min ironisk
Lignende tråder
-
Forsiktig med ekstra D -vitamin ved Sarkoidose
Av Pusen i forumet D-vitaminSvar: 14Siste melding: 28-03-13, 20:35 -
Det er lov å være optimist!
Av Atina i forumet SolskinnshistorierSvar: 12Siste melding: 04-11-10, 15:44

Svar med sitat
Bokmerker