Viser søkeresultater 1 til 10 av 18

Hybrid View

Medlem siden
    Nov 2009
    Meldinger
    28

Standard Sv: Metallisk smak

Jeg har endelig vært hos legen etter jeg bytta fastlege.. Hun virker bedre enn den forrige.. Skjoldbruskkjertelen er blitt større, men ikke så mye.. Det ble tatt 6 forskjellige blodprøver av meg i løpet av to dager..

Det også fordi jeg har veldig mange hormonforstyrrelser samtidig.. Blant annet spurte hun om jeg har fått strekkmerker.. Og det har jeg jammen meg fått på magen, uten jeg har gått opp noe.. Det er bare en av mange..

Jeg skal til ny time nåkommende onsdag og få svar på det meste.. Da kan jeg legge ut resultatene her.. Jeg prøver også å få barn, men den forrige legen hjalp meg ikke en dritt enda det har gått nesten to år.. Mens denne legen her tok meg seriøst.. Så gleder meg til timen nesten og få høre hva som er galt..
    For å endre signatur: Du må gå inn på "Kontrollpanel" i menyen øverst her, og derfra velger du "Rediger signatur" i venstremenyen.

Medlem siden
    Mar 2008
    Sted
    Oslo
    Alder
    67
    Meldinger
    5,134

Metallisk smak: Lærte noe nytt her om dagen. En venninne var plaget av det i flere perioder. Hun fant ut, ved å lete på nett, at det var pinjekjerner som kan gi en slik virkning. Så hennes pesto er nå med valnøtter i stedet for pinjekjerner. Og ristede solsikkekjerner er også godt på salaten! Den perioden jeg var plaget med metallsmak i to omganger, spiste jeg mye pinjekjerner. Har ikke vært plaget av det det siste halve året, jeg har sluttet å spise pinjekjerner. Så kanskje det er synderen for deg også?
    Hashimoto's, hypotyreose, Armour 2009
    Å leve med binyrebarksvikt eller binyretretthet
    • Ren T3 og LDN (lav dose Naltrexon) 2012, virket ikke for meg. Bruker thyroid

Medlem siden
    Nov 2009
    Meldinger
    28

Det skulle gjerne vært det, men jeg spiser ikke pinjekjerner..
    For å endre signatur: Du må gå inn på "Kontrollpanel" i menyen øverst her, og derfra velger du "Rediger signatur" i venstremenyen.

Lignende tråder

1. endret smak og luktesans
    Av Aurora Sophie i forumet Nevrologiske konsekvensene av lavt stoffskifte
    Svar: 2
    Siste melding: 01-03-08, 21:34

Bokmerker

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •